تمجید سایت FIBA از تیم ملی بسکتبال ایران

آغاز امپراطوری آسمان‌خراش‌های ایران در قاره کهن

فدراسیون جهانی بسکتبال با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران پرداخت و پیش‌بینی‌ کرد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حکمرانی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال fiba با انتشار گزارشی از عملکرد تیم ملی ایران در جام ویلیام جونز نوشت: قهرمانی در ویلیلم جونز نوید بخش آینده‌ای خوب برای تیم ملی ایران است.

در این گزارش آمده است در مسیر رقابت‌های قهرمانی آسیا که روز 23سپتامبر در چانگشاچین برگزار خواهد شد کارشناسان فیبا 16تیم حاضر در این رقابت‌ها را بر اساس نوع آماده‌سازی تیم‌ها برای رقابت‌های دوسالانه رده‌بندی خواهند کرد.

در این رده‌بندی مصدومیت بازیکنان گزارش‌های اردوهای تمرینی نتایج بازی‌های قبل از این رقابت‌همگی تاثیر‌گزار خواهد بود.در ادامه این گزارش به معرفی شانزده‌ تیم پرداخته شده و عنوان شده است که بسیاری از این تیم‌ها در ویلیام جونز خود را نشان داده‌اند و چند تیم 12نفر اصلی خود را برای رقابت‌های آسیایی نهایی کرده‌اند.

فیبا در ادامه گزارش خود راجع به تیم ملی ایران نوشت ایران به تازگی جام ویلیام‌جونز را پشت سر گذاشته، این تیم در مسیر قهرمانی همه بازی‌ها غیر از یک دیدار را برد.

حامد حدادی و مهدی کامرانی نیز برای تیم منتخب سی و هفتمین جام ویلیام جونز انتخاب شدند.

این قهرمانی نوید بخش آینده‌ای خوش برای مدافع عنوان قهرمانی آسیاست که پیش‌بینی‌می‌شود یک بار دیگر در چنگشا حکمرانی کند.

در پایان این گزارش آمده است : ایران در حالی فاتح ویلیام جونز شد که کاپیتان برجسته این تیم، صمد نیکخواه بهرامی حتی به میدان نرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.