نگاه برای همه مجاز است

نمایشگاهی از پوسترهایی که با خلاقیت دانشجویان شکل گرفته است.

سروش دیانتی دانشجوی رشته گرافیک و یکی از اعضای گروه «نگاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گروه هنری «نگاه» شامل 13، 14 نفر از دانشجویان رشته گرافیک است که زیر نظر استاد دانش شکل گرفت و با مدیریت ایشان اداره می‌شود. آزادی عمل در گروه ما به حدی است که انتخاب اثر برای قرار گرفتن در نمایشگاه نه تنها با نظر استاد که با رای‌گیری تمام اعضا انجام می‌َشود.

وی افزود: دانشجویان رشته‌های هنری باید وارد عرصه‌ای حرفه‌ای شده و دیده شوند. از این رو برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای معرفی هنرجویان جوان بسیار کارآمد است. از طرفی کارهای دانشجویی که در ژوژمان کلاسی اجرا می‌شود، دور ریز شده و از بین می‌رود در حالی که می‌توان با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی آن‌ها را حفظ و در معرض دید عموم قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «نگاه برای همه مجاز است» این فرصت را به ما می‌دهد که با سلیقه مخاطب از نزدیک آشنا شویم چرا که معیارسنجی شخصی در دانشگاه نیست تا بتوان تشخیص داد مخاطب خاص چه آثاری را بیشتر می‌پسندد و مخاطب عام جذب چه کارهایی می‌شود.

دیانتی ادامه داد: این نمایشگاه سه بخش مجزا دارد. در یک بخش هر کدام از ما از خاطره‌هامان گفته‌ایم، در بخشی دیگر پوستر فیلم‌هایی که تماشا کرده بودیم را از زاویه دید خودمان طراحی کردیم و در بخش آخر شخصیت خودمان را در پوستر معرفی کردیم.

وی اظهار کرد: پوسترهای این نمایشگاه مینی‌مال و سورئال هستند و هر کس تقریبا سه اثر را در این نمایشگاه دارد.

گفتنی است؛ نمایشگاه «نگاه برای همه مجاز است» از یکشنبه 22 شهریور تا دوشنبه 30 شهریور در گالری خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان جمهوری،‌ بعد از تقاطع ولیعصر خیابان شیخ هادی میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار