رودهن؛

معضل ازدواج از مهمترین شاخه های مشکلات اجتماعی کشور است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ازدواج اکنون به یکی از مهمترین شاخه های مشکلات اجتماعی کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد تشریح آسیب های اجتماعی گفت: ازدواج از سنت های پیامبرگرامی اسلام (ص) است و فرموده اند هر کس که به سنت من عمل نکند از امت من نیست .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: متاسفانه ازدواج اسلامی در جامعه به ندرت دیده می شود و شاهد دوری از سیره نبوی و علوی در این رابطه می باشیم ، زیرا مهریه های هزاران سکه ای جایی در سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ازدواج اسلامی ندارد .

حجت الاسلام توسلی با تاکید براینکه افزایش آمار طلاق برازنده یک جامعه اسلامی نیست اضافه کرد : متاسفانه در شرایط فعلی به ازای یک ثبت ازدواج شاهد ثبت چند طلاق در دفترخانه ها هستیم .

امام جمعه پردیس اظهار داشت: این تهدید ها نگران کننده است و باید ریشه اصلی آن را پیدا کرد و ازدواج آسان در جامعه فرهنگسازی شود .



شهدای روحانیت در تراز شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: روحانیت همواره در خط مقدم استکبارستیزی فعال بودند وشهدای روحانیت در تراز شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد شهادت شیخ محمد خیابانی گفت: جامعه روحانیت در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و برچیده شدن بساط طاغوطیان در ایران اسلامی به خوبی ایفای نقش کردند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: شهدای روحانیت در تراز شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند و آنها در خط مقدم استکبار ستیزی با داشتن هدفی مهم و ارزشی برابر دشمن صف آرایی نمودند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید براینکه شیخ محمد خیابانی، شهید شاخص روحانیت در جریان استکبار ستیزی است اضافه کرد: دوران مشروطه شمار زیادی از روحانیون مبارز و مشروطه خواه را که وزنه ای برای ایران بودند را از بستر کشور برچید .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: دوران مشروطیت بستر ندای آزادی خواهی ملت ایران بود که بی کفایتی پادشاهان ایرانی دامنه نفوذ استعمارگران را افزایش داد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.