رودهن؛

پلمب کمپ‌های ترک اعتیاد توسط اداره بهزیستی پردیس پررنگ باشد

امام جمعه پردیس گفت: پلمب کمپ‌های ترک اعتیاد از سوی اداره بهزیستی شهرستان باید از ساختاری پر رنگ برخوردار باشد.

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار آسیب‌های اجتماعی در پردیس گفت: نیروی انتظامی اقدامات خوب و زیر بنایی را در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهرستان و شهر های بومهن و جاجرود انجام داده است.

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: بومهن و جاجرود قبل از این مهد تخلف و جرایم مختلف و یکه تازی افراد قانون گریز بوده است در کنار این موضوع زمین خواری را باید به فهرست جرایم در این مناطق اضافه کرد.

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد در گذشته رشد قارچ گونه‌ای داشتند ، اضافه کرد: افرادی قانون گریز در پشت صحنه کمپ‌های ترک اعتیاد در مسیر به اصطلاح قانونی در راستای درمان معتادان به پدیده شوم افزایش بستر آسیب های اجتماعی دامن می زنند.

امام جمعه پردیس در خاتمه با اشاره به اینکه اداره بهزیستی در کنار فرماندهی انتظامی شهرستان متولیان برخورد با کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز هستند، اظهار داشت: نیروی انتظامی تا کنون توانسته با نظارت خود تعدادی از این مراکز درمانی ترک اعتیاد را پلمب کند و پرونده های قضایی را به مراجع قضایی ارجاع دهد .

انتهای پیام/ض


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.