تداوم تلاش های تد کروز برای لغو توافق هسته ای با ایران

سناتور جمهوری خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، توقف توافقنامه هسته ای با ایران را خواستار شد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، «تد کروز» نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در ادامه مخالفت های خود با توافق هسته ای گفت: تنها چیزی که این توافقنامه برای «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا می تواند داشته باشد یک پیروزی دیپلماتیک داخلی است و هرچه زودتر این توافقنامه باید لغو شود.
 
وی ضمن طرح این ادعا که این توافقنامه یک فاجعه است، در اظهاراتی بی اساس مدعی شد: توافقنامه ای که اوباما به آن دست یافته است تنها به مهم ترین حامی مالی تروریسم در جهان کمک خواهد کرد. آن دسته از سناتورهای دموکرات که از توافقنامه هسته ای ایران حمایت کرده اند باید چشم خود را باز کنند و سربازانی را ببینند که براثر بمب های ایرانی در عراق کشته می شوند.

کروز در اظهاراتی مضحک گفت: صدها سرباز براثر بمب هایی که ژنرال سلیمانی منفجر می کنند کشته شده اند و این توافقنامه باعث لغو تحریم ها علیه ژنرال سلیمانی می شود. دموکرات هایی که از این توافقنامه حمایت می کنند این مسئله را نیز باید در نظر بگیرند که صدها سرباز آمریکایی و اسرائیلی توسط حماس، حزب الله، حوثی ها و تروریسم اسلامگرایانه تندرو کشته شده اند که این موافقتنامه باعث خواهد شد میلیاردها دلار در اختیار آنها قرار گیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار