اصفهان؛

توزیع 15 هزار بسته فرهنگی در ادارات اصفهان

مدیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اظهار كرد: 15 هزار بسته فرهنگی با هدف جلب مشارکت و ایجاد حس مسولیت پذیری بین اقشار مختلف جامعه از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادارت اصفهان توزیع می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جواد شمس آراء با بيان اين مطلب گفت: این بسته فرهنگی که در راستای شبکه مخاطبان انجام شده است شامل جلد دوم کتاب ریحان، مجموعه کتاب های جايی برای زندگی، بروشور با موضوع مصرف بهینه آب است .

 وي با بیان اینکه این بسته فرهنگی از نیمه دوم شهریور ماه در شهرداری مناطق و ادارات دولتی بین کارکنان تویع می شود، افزود: طی هفت ماه گذشته این سومین مرحله است که بسته های فرهنگی بین کارکنان اداره ها توزیع می شود.

 مدير كميته فرهنگ شهروندي شهرداري اصفهان تصريح كرد: کمیته فرهنگ شهروندی علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی در اداره های شهر اصفهان برای دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهد کودک ها،مراکز محله محور و غيره که نامشان در سفیران شهروندی ثبت شده است بسته های فرهنگی توزیع می کند.

شمس آراء خاطرنشان كرد: ظرف دو ماه آینده 30 هزار بسته فرهنگی برای دانش آموزانی که عضو سفیران شهروندی هستند، توزیع می شوند.

 انتهای پیام/گ


برچسب ها: کمیته ، شهروندی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.