واقعیت یا شایعه؛

تجاوز به زنان و دختران ایرانی در فرودگاه دبی!

ماموران فرودگاه دبی به دلیل انچه دریافت گزارشی مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط یکی از مسافران ایرانی پرواز تهران – دبی ضمن رفتاری بسیار شدید و وحشیانه اقدام به بازرسی و لخت کردن تمامی 152 نفر مسافران این پرواز اعم از زن و مرد نمودنند .

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش شاهدان عینی که خود هم از مسافران این پرواز نیز بوده اند پلیس دبی پس از نگهداری 4 ساعته تمامی مسافران در فرودگاه دبی ( به صورت سرپا ) و سپس گنترول گذرنامه ها انها تمامی مسافران را اعم از زن و مرد و کودک را به سالن بازرسی ویژه هدایت کرده اند .
 
در سالن ویژه بازرسی فرودگاه سالن شماره 2 فرودگاه دبی از همه خواستنند تمام لباسهای خود و حتی لباسهای زیر خود را دراورند و اقدام به بازرسی مسافران این پرواز که اکثرا خانواده ها هم بودنند نمودنند .
 
همچنین در پی گستاخی پلیس فرودگاه امارات تمامی زن ها و دختر ها را توسط پلیس مرد کاملا برهنه کردنند و حتی از فرو بردن دست در [...] بانوان و دختران هم کوتاهی نکردنند . شاهدان عینی از فریاد و گریه و شیون زنان و دختران ایرانی در سالن بازرسی 2 حکایت میکنند که تمامی فضای سالن شماره 2 فرودگاه دبی را پر کرده بود .
 
یکی دیگر از شاهدان این پرواز میگویید که زنان و دختران را پس از بازسی وحشیانه از سالن بازرسی به سوی سالن خروجی فرودگاه دبی هدایت میکردند در حالی که به انها حتی اجازه نداده بودنن لباس های زیر خود را هم به تن کنند و در حالی انها را یکی یکی ازسالن بازرسی ویژه خارج میکردند که زن ها و دختران گریه کنان فقط لباسهای خود را در دست داشتنند و نه بر تن !
 
یکی دیگر از مسافران زن این پرواز میگویید که در اثر برخورد وحشیانه و خشن پلیس دبی در حال بازرسی بدنی از مسافران دختر بکارت یکی از دختران ایرانی [...] شده است و فریادها و گریه های این دختران و زنان در فرودگاه و متعاقب ان اعتراض شوهران و خانواده های دیگر ایرانی بازرسی شده باعث شد که پلیس فرودگاه با باتوم اقدام به ضرب و شتم وحشیانه تمامی مسافران دربند در سالن بازرسی را به همراه داشته باشد .
 
از طرفی در نهایت بعد از 3 ساعت از بازرسی ویژه بدنی تک تک مسافران ایرانی مشخص شد که هیچ یکی از انها هیچ مورد خلافی به همراه نداشته اند و ماموران فرودگاه دبی عمدا و فقط به خاطر ارعاب و تحقیر ایرانیان عازم دبی این حرکت زشت و بدور از انسانیت را انجام داده اند واکنش سفارت جمهوری اسلامی در دبی :
 
پس از مراجعه حضوری چندی از مسافران ایرانی به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی ابتدا از ورود این افراد به ساختمان کنسولگری جلوگیری به عمل امد ولی پس از ورود چند نفر و باز گو کرد واقعیت ماجرا برای مسئولان جمهوری اسلامی در دبی به انها قول داده شد که پیگیر ماجرای اتفاق افتاده شوند .
 
همچنین یکی از 3 نفر از دختران که با جراحت ... مواجه شده بودنند برای اثبات موضوع به پزشکی قانونی ارسال شد که حقیقت ادعا اثبات شود .
 
از طرفی بعضی از خبرنگاران رسانه های گروهی با معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی قرار مصاحبه گرفتنند که ایشان از پذیرفتن خبرنگاران خودداری کردنند و با تعجب فراوان ایشان خطاب به مراجعه کنندگان تمامی ماجرای اتفاق افتاده را تکذیب کردنند و گفتنند موضوع مهمی اتفاق نیفتاده و ماجرای گفته شده فقط شایعه است!
 
ولی یک روز بعد از تکذیب ماجرا توسط کنسولگری ایران در دبی - سفارت جمهوری اسلامی در ابوظبی با تایید ضمنی خبر برخورد وحشیانه ماموران فرودگاه دبی با مسافران ایرانی و پاره شدن بکارت یکی از دختران 15 ساله این ماجرای را یک اقدام عادی در فرودگاه دبی خوانند ولی گفتنند که در این زمینه با فرمانده پلیس فرودگاه دبی صحبت و موضوع پیش امده را پیگیری کنند !!! "
 
پاسخ شایعه
 
1. این شایعه ایرادات منطقی بسیاری دارد! در هیچ منبع معتبر یا دست چندمی به آن اشاره نشده و هیچ استنادی هم برای این داستان احساسی ارائه نگردیده است!
 
2. وزارت امور خارجه تاکنون هیچ گزارش رسمی در خصوص این شایعه از نمایندگی‌های خود دریافت نکرده و ادعای تایید اولیه مطلب توسط وزارت خارجه نیز کذب است! چرا رسانه های ادعا شده هیچ کدام خبر لغو قرار مصاحبه با کنسولگری را پوشش نداده اند ؟!
 
3. هیچ شهروندی در این مورد به وزارت خارجه یا نمایندگیهای آن مراجعه نکرده و شکایتی مطرح ننموده است. کسی نیز به پزشکی قانونی اعزام نشده و با فرض صحت آن چرا فقط یکی از 3 نفر اشاره شده در متن؟!
 
4. وزارت امورخارجه در برخورد با اینگونه مسائل جدیت دارد و به محض دریافت مطلبی قویا وارد عمل شده و پیگیری‌ می کند. در چنین مواردی،مانند مورد فرودگاه جده، نماینده سفارت شخصا به محل مراجعه می کند. 
 
5. ادعای عریان کردن همه 152 مسافر یک پرواز دور از عقل و عرف و... است و نویسنده برای تحریک مخاطب، بازرسی "خاص" بدنی زنان و دختران توسط پلیس مرد را نیز مدعی شده است! در حالیکه همه کشورها از پلیس زن برای چنین کاری استفاده می کنند، چه رسد به کشورهای اسلامی!
 
6. با فرض صحت مطلب چگونه قابل قبول است که زنان ما به این اهانت گردن گذاشته اند و مردان ما هم بی تفاوت از کنار آن گذشته اند یا با چند ضربه باطوم ساکت شده اند ؟!
 
7. این اتفاق در دنیا سابقه ندارد و در صورت صحت آن تیتر یک خبرگزاری های جهان شده بود! با فرض مشکوک شدن پلیس به حمل مواد مخدر ، این بازرسی "ویژه"، برای افراد مظنون صورت می گرفت، نه تمام مسافرین یک پرواز !
 
8. در رد این ادعای اهانت آمیز باید گفت در عصری که شبکه های اجتماعی و دوربین گوشیها از حوادث کوچک هم نمی گذرند ، چرا هیچ عکس یا فیلمی از چنین "شوی" تبلیغاتی گسترده و خیالی از طرف کاربران ایرانی ، مسافران یا کاربران عرب منتشر نشده است؟!
 
9. متاسفانه مواردی از قاچاق مواد مخدر توسط مسافرین ایرانی و بد رفتاری و بازرسی بدنی بی دلیل مسافرین توسط پلیس دبی قبلا گزارش شده که با سو استفاده و بزرگنمایی آنها و ترکیب با ماجرای فرودگاه جده، این شایعه سراسر کذب و اهانت به مردم ایران تنظیم شده است.
 
10. در خباثت شایعه پردازان همین بس که آبرو و عزت نوامیس کشور را بازیچه منافع شخصی ، سیاسی و دشمنی های نژادی و ... قرار داده اند و احساسات 80 میلیون ایرانی را جریحه دار کرده اند.
 
11. بدون اطلاع از صحت پیامها ، هر مطلبی را منتشر نکنیم تا داوطلبانه دشمنانمان را یاری نکرده باشیم.
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی گودرزی
۱۶:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
اتیش گرفتم چرا باید زن و دختر ناموس ایران توسط مامور بیشرم برهنه و بازرسی بدنی بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
دورغ باورکردنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوبی رفتن چکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
هرچیزی که دردنیااتفاق بیفته بنظرم براساس یک واقعیتی است.شایداینگونه باشدمطمئنن که بوده وهست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
نروید دوبی واقعا جای تاسفه
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره...
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۱۸:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
-4تا بمب اتمی بندازیم با خاک یکسانش کنیم تا نسل بعدیشون-دیوانه باربیان دیگه از این غلط ها نکنن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ تير ۱۳۹۶
در یکی از کشورهای عربی ما مهمون بودیم وبرای زیارت رفته بودیم یه زنه شصت سالرو چون عربی نمیدونست اشتباه خارج از نوبت داشت میرفت به صف بلیط گرفتن زیر بار کتک و مردان ایرانی روهم که اعتراز میکردن آنهاروهم با. باتون وفحش میزدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
اینم از اون شایعه هاست
در عصری که شبکه های اجتماعی و دوربین گوشیها از حوادث کوچک هم نمی گذرند ، چرا هیچ عکس یا فیلمی از طرف کاربران ایرانی ، مسافران یا کاربران عرب منتشر نشده است؟!
Netherlands
مهدی
۱۷:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
من افغانی هستم و بار ها به اروپا سفر کردم و شاهد بودم که با ایرانی ها بد برخورد میکنند و تحقیر میکنند یا از مزایایی محرومشان میکنند ، به شخصه غیرت من اجازه ی سکوت در برابر ظلم به یک همزبان و هم مذهب رو نمیدهد و بارها به ماموران فرودگاه یا پلیس اعتراض کردم ...
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۲۲:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
كم چاخان كن
با ما هر رفتارى بكنن با شما بدترشو ميكنن نميخواد واسه ما دايه دلسوزتر از مادر باشى
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۵
برخی کامنتها دروغ برخی هم عرب ستیز برخی هم کلا نشون میده شخص مورد نظر تو باغ نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بمیریم بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
من چند ماهی دبی بودم وبه چشم خودم دیدم که با چی حقارتی با ایرانی رفتار می کنند. درست کاری که ایران های عزیز با ما افغانی میکنند .یک مثل افغانی .هر چی کدی باخود کدی.
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۲۲:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
با ما كه هميشه همه جا خوب رفتار ميكنن
با كسايى كه مشكل دارن بد برخورد ميشه حالا مال هر كشورى ميخواد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۰ دی ۱۳۹۴
من واقعا متاسفم.نمیدونم یه همچین آدمایی که این کارارو میکنن چی بهشون میرسه واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۲۱:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
بلأخره این خبرراسته یادروغ؟
United States of America
محمد
۱۵:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
پا تون رو روی حق نزارید
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۲:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
هی پول بریزید تو شکم این عربای کافر که اخرش باهاتون این کارارو کنن حقتون من اگه می تونستم یه کاری می کردم که مردم، مکه هم نرن شاید خونه خدا باشه ولی با پولی که به عربا میدیم به مردم مظلوم ظلم میشه،این عبادت نیست گناهه.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۸:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
دوستان یه زمانی بود که همه کشورهای عربی مثل سگ از ایران میترسیدند حتی همون صدام حسینش جرات چپ نگاه کردن به خاک ایران رو نداشت.ولی الان متاسفانه با این خبرهایی که ادم میشنوه فقط باید افسوس بخوره..
Iran (Islamic Republic of)
بانو چگینی
۱۴:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
چرا نظرم تایید نمیشه؟
انقد متنش بد بود؟
هه .... قربون انتقاد پذیریتون برمـ (:
Germany
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
این خبر صحت داشته باشد یا خیر. موضوع " نظر " اینجانب نیست ولی طرف و مخاطب من هموطنان گرامی هستند که دبی رفتن را یک باید میدانند. اگر ان اتفاق کریه در فرودگاه عربستان افتاد که شکستن غرور میلیون ها ایرانی را بدنبال داشت ولی مردم هنوز به عربستان میروند بخاطر باورهای مذهبی انان است ولی دبی چه ؟ غیر از یک مشت ساختمان شیک سر بفلک کشیده و بنز هائیکه در خیابانهای انجا ویراژ و پز میدهند اخر امارات چه دارد ؟ بس کنید این چشم و هم چشمی ها را ! با اینهمه تورمی که در نتیجه تحریم ها در کشور بوجود امده مطمئن هستم انهائی که میروند دبی پول خرج کنند ان پول ها را در بهتر کردن وضعیت معیشتی خانواده شان میتوانند هزینه کنند و پول های یا مفت نصیبکه تا چند دهه اخیر بیابان نشین و ملخ خور بودند نریزند. بیائید و خواهش من را اجابت کنید بخدا اگر اتفاق خاصی بیافتد چنانچه شما دبی نروید !!!
Germany
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
این خبر صحت داشته باشد یا خیر. موضوع " نظر " اینجانب نیست ولی طرف و مخاطب من هموطنان گرامی هستند که دبی رفتن را یک باید میدانند. اگر ان اتفاق کریه در فرودگاه عربستان افتاد که شکستن غرور میلیون ها ایرانی را بدنبال داشت ولی مردم هنوز به عربستان میروند بخاطر باورهای مذهبی انان است ولی دبی چه ؟ غیر از یک مشت ساختمان شیک سر بفلک کشیده و بنز هائیکه در خیابانهای انجا ویراژ و پز میدهند اخر امارات چه دارد ؟ بس کنید این چشم و هم چشمی ها را ! با اینهمه تورمی که در نتیجه تحریم ها در کشور بوجود امده مطمئن هستم انهائی که میروند دبی پول خرج کنند ان پول ها را در بهتر کردن وضعیت معیشتی خانواده شان میتوانند هزینه کنند و پول های یا مفت نصیب اینا که تا چند دهه اخیر بیابان نشین و ملخ خور بودند نریزند. بیائید و خواهش من را اجابت کنید بخدا اگر اتفاق خاصی بیافتد چنانچه شما دبی نروید !!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
سلام . اگه شایعه است که هست شما چرا آن را تکثیر می کنید
United States of America
حسین پوررضا خیاوی
۱۲:۱۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اگه مخواهید خوش بگذره برید اردبیل .مشکین شهر رامسر لرستان یاسوج قشم کیش لفور مازندران گلستان کرمانشاه ایلام ویا زیارتی مشهد قم شهر ری و ..........
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
تجاوز به حجاج هم در اول میگفتن شایعه است اما بعدش مشخص شد که کاملا واقعی بود
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۰:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
گرچه اصل مطلب تخیلی و ساخته وپرداخته ذهن شایعه سازان است و هدف اصلی آنها ایجاد اختلاف باکشورهای همسایه ودرست در جهت خلاف خط مشی دولت که بدنبال تنش زدایی است اما ذکر این نکته نیز لازم است که متاسفانه این روزها سفر به این کشور ها یک ابزار تفاخر شده وارز ما به جیب شکمباره های بی دین وایمان عرب ریخته میشود تا آنها در کاباره های بزرگ دنیا سرمایه گذاری کنند .واقعا شرم آور نیستکه عده ای جزایر ی مثل دبی و ابوظبی که اندازه یک شهر ماهم نیستند در اثر سیاستهای غلط گذشته بجایی رسیده باشند که حتی امکان ساختن این شایعات برایشان وجودداشته باشد؟یادمان باشد وآنهایی که امروز این شایعات داغ احساسات برانگیز را میسازند یادشان باشد که دبی یک جزیره بی آب وعلف بود سیاستهای غلط ما باعث سرازیر شدن سرمایه های ایران به آنجا وایجاد دبی امروزی شد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اگردرست باشد که خدا نکند غیرت علی رامیخواهد دردراوردن خلخال ازپای زن یهودی
Germany
Hvldjh
۰۸:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
سلام. درسته که پول عزیز ایران را نباید در برخی کشورها هزینه کرد. اما این نکته هم درسته که برخی ملت ایران نیاز به تفریح دارند. خواهش من از مسئولین محترم کشور این است که داخل کشور شرایط خوبی برای تفریحات سالم و مناطق دلربایی را طراحی کنند تا شاهد هتک حرمت، تجاوز و ایران هراسی در کشورهای حاشیه نباشیم.
به نظر من این سناریو جدیدی است که از سمت غرب رقم خورده و شروع شده و بنا دارند ایران و ایرانی را از کشورهای اسلامی خصوصا کشورهایی که اسلام آمریکایی دارند جدا کنند
بیایید کاری کنیم تا دیگران حسرت حال و روز ایران را بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
هر کس شان و احترام خودشو نگه میداره

اولا نباید ایرانیها برن اونجا رو اباد کنن درثانی اگه همچی اتفاقی بیافته باید تا پای جون وایسن

بزنن فرودگاه و نابود کنن

بکشن یا کشته بشن منتظر مسئولین نباشن!
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۲۲:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
واقعا ک آدمای پستی هستن...خدا ازشون نگذره...
Germany
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این ماجرادروغه شاید بگید رفتن خوش گذراندن پوشش ندیم تکذیب کنیم جراماجرای مکه که به پسر تجاوز شد وبعد سفرهای عاشقان خانه خدارا لغو کردید چه شد فقط شعار شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایی رسیدست کار

که تاج کیانی کند آرزو
تفو برتو ای چرخ گردون تفو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این خبر صحت ندارد وکاملا شایعه است
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۵:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
اگه واقعا اینکارو کردن مسول های کشور باید واکنش شدید به دولت امارات نشون بدن..اگه واقعی باشه بنظرم میشه حتی پاسخی سنگین به اونا داد ک به خودشون اجازه میدن چنین گستاخی بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تیتر های خبری شما ادبیاتش درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
افشين
۱۵:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
دوستان عزيزى كه اين همه به شايعه دامن ميزنن بهتر بدونين كه اولا اكثر كارمندهاى فرودگاه دبى خانم هستن دوما به هر شخصى شك كنن اتاق ويژه بازرسى دارن فقط كافى شخص از توى اتاق رد بشه حتى نيازى به بازرسى بدنى نيست اينو گفتم كه اينقدر به اين شايعه دامن نزنيين اوناى حتى براى يكبار هم رفتن ميدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
راستی داستان پرواز ترکیه و اهنت به اون خانوم ایرانی به کجا رسید ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
من که آخرش نفهمیدم شایعه بود یا حقیقت؟! یا اینکه تکلیف ما رو روشن کنه که بفهمیم این اتفاق افتاده یا نه؟ اگر واقعیته پس چرا نرفتیم یه گفتگویی چیزی با کسایی که مسئول این موضوع هستن ترتیب بدین؟ و اگر شایعست پس چرا واضح نمیگین شایعست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خودت چی فکرمیکنی؟اصلا میشه 152 نفرو لخت کرد؟
از این واضح تر ک گفتش شایعس؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن بلال
۱۵:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
بابا نرید دبی مگه مرض دارید
Iran (Islamic Republic of)
فارس
۱۴:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ایرانی باید در تمام دنیا بدن ویزا رفت و آمد کند چه برسد به کشور بی نام و نشانی مثل دبی که شتر باید سوار آنها شود نه آنها سوار شتر .
Iran (Islamic Republic of)
120
۱۴:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
وحید کدوم احمقیه که اون نظر را گذاشته . امیدوارم خدا جوابتان را بدهد
Iran (Islamic Republic of)
zare
۱۹:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خوب وقتی خودش به بی غیرتی خودش اعتراف میکنه خوب بی غیرته دیگه شما دل نگیر وگرنه از زمان حتی قبل از اسلام هم غیرت ایرانی دنیا را به لرزه در میاورد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
درعجبم ازکسانی که میگن مردم دیوونه ان که میرن پولشونو میکنن تو شکم عربا واسه زیارت حج بعد سرو ته خودشونو میزنی از دبی سر درمیارن...!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد ع
۱۴:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
باسلام. ببخشید این گونه تیتر زدن خود کمک به شایعه میکند کاش در تیتر اصلی قید نموده بودید:شایعه تجاوز به زنان در فرودگاه دبی-علامت ! کفایت نمی کند.تازه برخی ها فقط تیتر رو میخونن.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
سلام هدف این شایعات فقط نفاقه مراقب باشین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه
بهتره یک کمپین تشکیل بدیم (در سطح کشور)تحریم سفر به کشورهای عربی و خارجی(ترکیه)و فقط ایران گردی داشته باشیم به نفع کشور ملت میباشد
یا علی........
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۴:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
توی بازی کلش یک حال گیری از این عرب ها میگیریم که نگو....
Iran (Islamic Republic of)
اصغري
۱۴:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مطلب بالا به يك پورنو نويسي بيشتر شبيه است تا به يك خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
من نمیدونم ما تا کی باید بشینیم و این برخوردهای کشورهای بی سر و پا رو ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
هیچ حرفی ندارم ........باید دبی رو با خاک یکسان کنیم به خاطر این کارشون
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۶:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
نیاز به خاک کردن نیست حداقل قطع دیپلماتیک .البته در صورت صحت ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
غمخوار
۱۳:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این یعنی بازگشت اعتبار پاسپورت ایرانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. سرتون رو مثل کبک زیر برف نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز توی عصر جدید که باید اسمشو بذاریم عصر شایعه،همه چیز بین مردم بدون تحقیق و تفکر پخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
به نظر من این خبر ها از طرف دشمنان اسلامه.اونا با اسلام دشمنند و با این کارشون می خوان جلوی حج رفتن مسلمانان ایرانی رو بگیرند.
وصیت نامه خضرت علی (ع):از خدا بترسيد، از خدا بترسيد درباره خانه پروردگارتان (خانه كعبه)، مبادا تا زنده هستيد، آن خانه از شما خالى‏ بماند، كه اگر رها شد، مهلت داده نمى‌شويد و به عذاب دچار مى‏‌شويد و اگر از شما خالى ماند، كيفر خداوند فرصت زندگى به شما نمى‏دهد.
شیعیان به این بخش از وصیت نامه حضرت علی (ع)دقت کنند و با چند شایعه خانه خدا را ترک نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خانه پروردگار در قلب همه انسانهاست.خداوند خودش کمک به هم نوع رو در راس امور قرار داده درحالیکه ما ایرانیا به زور با قسطو این چیزا و با دردسر انداختن خودمون میریم حج.اصلا به فکر انسانهای نیازمندم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
اشوری
۱۳:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با توجه به کشته شدن 45 نظامی امارات در یمن به خاطر حمایت های ایران از یمن این کار از اماراتی ها بعید نیست.
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
چه ربطی داره حاجی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
واقعا اگه شایع بود انتشار خبر به شکل بالا احمقانه ترین مدل ممکنه
Iran (Islamic Republic of)
بی ناموس
۱۳:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خیلی بد بختم که این بلا سر هموطن من میاد. اونوقت حرف از تعصب و غیرت و مردانگی میزنن. اصلا دبی باید از ایران جوری بترسه که واس ایرانیا دولا راس بشه
حالا به جایی رسیده تجاوز میکنه و کسی عرضه نداره بهش کاری داشته باشه...

اگر...شخص زنده بود از دیدن این خبر خفت بار گریه میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
کاملا موافقم باهات .پس اون غیرت ایرانی کجا رفته
Iran (Islamic Republic of)
علی اردبیلی
۱۳:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خخخخ کاری بسیار عالی انجام دادن ای کاش باهاشون ...میکردن تا عبرتی باشه برا دولت و ملت ایران تا بجای سیر کردن شکم خرهای وحشی بیابانی وایجاد کار در ان کشور به فکر جوانان کشور خودشون باشن تا هر روز یکی خودشو نسوزونه...
Germany
hhhh
۱۴:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مرسي....
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ما تازه برای مسافران دبی پرواز مستقیم به مشهد مقدس رودایر کردیم.............
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسینم
۱۳:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
بزار بیان.......
Iran (Islamic Republic of)
امیر توسلی
۱۲:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ببخشید اولا میشه بگید جواب اون بلایی که اخیرا توی فرودگاه عربستان سر ایرانی ها آوردند را کی داده؟ ماشالله بعضی ها توی صف؟ حج تمتع صف کشیدند. ضمنا این خبر رو چند سال قبل خونده بودم، هر چند که از این افراد مواردی از این قبیل دور از انتظار نیست. لطفا بجای اینکه دنبال شایعه بودن یا نبودن این خبر بروید پیجوی کثافت کاری پلیس عربستان در قضیه ای که ثابت شده بود بشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
کمپینی درست کنید وسفر به کشورهای عربی رالغو کنید (بجز عراق) تا پول ایرانی تو جیب اعراب نرود . امارتی ها تا چند سالی پیش جزء ادما به حساب نمی امدند ایرانی ها رفتند سرمایه گذاری کردند سفرهای بیش از حد ایرانی ها باعث شد که امارت جزء کشورهای توریستی قرار بگیره . نروید.. نروید ..نروید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۰:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
جام نیوز مگه معتبره که خبرش رو گذاشتین؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
عرب ستیزی نه که اونها پارسی ستیز نیستن
رفتارهای زشت و بی ادبی و بی احترامی هست اما حالا نه به این شدت
اعراب هم در طول تاریخ برای ما کم نذاشتن
مخصوصاً از وقتی بواسطه نفت به نون و نوایی رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
اگر یک اینجور موردی بود اصلا اقا بشدت مواضعی میگرفتن که شاید حتی امارات رو با خاک یکسان میکردن چون خداوند برای سه چیز جهاد رو ضروری میدونه یکی دین یکی خاک یکی ناموس هیچ عربی وجود انجام این کارو نداره ولله خاک امارات رو به توبره میکشیدیم اصلا امکان اینجور چیزی وجود نداره ایرانی جماعت خدای غیرته اصلا اینجور چیزی محاله
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تکبیر...........
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ببین داداش این اتفاق تو فرودگاه جده هم اتفاق افتاد ولی چی شد این قدر کور کورانه جواب نده خوب چرا جده رو بمباران نکردید جوگیر نشید لطفا ما بی غیرت هستیم اینقدر از غیرت حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۵:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با عربستان چکار کردیم که به پسران ما تجاوز کردن؟
United States of America
علی
۱۸:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
الله اکبر.........الله اکبر..........الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
اكبر
۰۹:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
فكر كنم اين مسايل ساختگي و تداعي عرب ستيزي و تشويش اذهان عمومي باشد.ساخته افكار يك عده كه به هر دليلي از اين جور موارد ميخواهند بهره وري بكنند.
يك توصييه خوب براي تماي دوستان هموطنان ايراني عزيزم:
اگر براي گردش و تفريح به غير از ايران است خب ايران پهناور با 4 فصل از اذربايجان تا خليج هميشگي فارس و از غرب تا شرق وشمال تا جنوب بهترين طبيعت وزيبايي را دارد و الحمدالله امنيت مالي و جاني و ناموسي در سايه تمامي ارگانهاي ذيربط بر قرار است اگر جاذبه نيست بجاي اينكه در كشورهاي همسايه يا دور كه دلار خرچ ميكنند و..... و اخرش با بي حرمتي مواجه ميشوند خرج ريالي در ايران بكنند و لذت ببرند.مگر براي مسافرت نميرويم كه اسودگي خيال باشد!!!!پس فرهنگ سازي بكنيم.
اگر براي خريد يا بازار گردي است كه ما بهترين مناطق ازاد داريم.كيش قشم ماكو و...
پس عزيزان ما ايران را دوست داريم براي تفريح و گردش ايران را انتخاب كنيم تا شايد فرزندانمان از ما بياموزند كه دلار را صرف استقرار وطن كنند.چو ايران نباشد تن من مباد
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۵:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
من هم مثل شما پول رفتن به خارج رو ندارم پس با شما موافقم . اما مسئولین ما نباید مثل بقیه کشورها بفکر آبرو حرمت و عزت ایرانی در خارج از مرزها باشند . آخه چقدر شعار
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۵۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
همش بخاطر اینه که پز سفر خارجشون رو به دیگرون بدن، اگه این اتفاق حقیقت داشته باشه که اصلا هم بعید نیست نباید به ساکت موندن شوهراشون تعجبی وارد کرد چون اگه مردهای ما یکم غیرت داشتن نمیذاشتن زن و دختر اشون اینجور ول و آس و پاس تو جامعه اسلامی بگردن . من که میگم حقشونه. کشورمون فقط اسمش اسلامیه اکثر مردمش نه همشون اصلا به دین پایبند نیستن و هر اتفاقی که براشون میفته حقشونه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۹:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با توجه به مشاهدات و اتفاقی که برای اینجانب و همراهان در فرودگاه دبی اتفاق افتاد مورد نقل شده نه تنها شایعه نیست بلکه واقعیت است
Saudi Arabia
فری
۱۹:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
شما اعتراض نکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مردم عزیز حداقل چند سالی از ریختن پول به حلقوم ایناخودداری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۰۹:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
میخواین نظر منو پخش کنین نمیخواین نکنین اصلا برام مهم نیست،ولی همه این اتفاقایی که توی این کشورهای عربی می افته نوش جون همه کسایی که میرن و پول زبون بسته رو میریزن توی شکم این عده آدم وحشی که آخرش بخوان این کارارو باهاشون بکنن.
ایرانی جماعت اگه نبود عربهای دبی و جاهای دیگه هنوز داشتن با شتراشون وسط کویر پیاده روی میکردن و دنبال یه تکه نون میگشتن.واسه خودم متاسفم که همچین هموطنایی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ایران این همه جای خوب داره آخه چرا دبی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۵:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
میدونم نظر منو نمیذارید . مسئولان کلاه خود را بالاتر بگذارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مگه کشور خودمون چشه چرا نمیرید تو کیش قشم و مناطق دیگه کشور سرمایه گداری کنین و ورق رو بر نفع خودمون برگردونید جاش اونا بیان ایران واسه تفریح کردن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
کاملا موافقم دبی رفتند بگویند چه/