آموزش؛ اولویت پلیس فرودگاه

سردار مهری در جلسه شورای فرماندهی فرودگاه بحث آموزش و فراگیری دانستنی های كتابچه انتظامی توسط كاركنان را از اهم برنامه های پلیس فرودگاه برشمرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «حسن مهری» با حضور در جلسه شور فرماندهی فرودگاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) به موضوع برقراری نظم و امنیت در حوزه فرودگاهها اشاره كرد و گفت: فرماندهان باید عوامل گشت خود را برای کنترل نقاط كور و آسیب پذیر همچنین تردد مردم در دهه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا توجیه کنند تا توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال" آموزش و توجه به ارتقاء دانش انتظامی كاركنان در حوزه خدمتی در پلیس فرودگاه " تاكید كرد: كتابچه دانستنی های انتظامی با استفاده از كارشناسان این حوزه و ساعت ها تحقیق با هدف انتقال تجربه به كاركنان جوان تهیه شده است.

سردار مهری افزود: فرماندهان با در اختیار گذاشتن كتابچه دانستنی ها مسیر فراگیری آموزش های لازم را كه نیاز دوران خدمتی كاركنان می باشد فراهم ساخته و نتیجه این آموزش ها را در غالب آزمون ارزیابی کنند.

وی در ادامه، به بحث پیشگیری از وقوع جرم در حوزه استحفاظی فرودگاه ها اشاره كرد و گفت: فرماندهان در جهت پیشگیری از وقوع جرائم، ایده ها ، پیشنهادات و نظرات سازنده كاركنان خود را در حوزه های مختلف مواد مخدر ،كالای قاچاق و سرقت جمع بندی و به معاونت عملیات ارائه دهند، تا از این ایده های نو در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده شود.

سردار مهری با اشاره به اهمیت تكریم از خانواد های كاركنان آسیب پذیر، توجه به این امر و شناسایی این افراد و همچنین دیدار با خانواده شهداء را از فرماندهان پلیس فرودگاه ها خواستار شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های كشور در خاتمه، با تاكید به بحث سلامت، بهداشت و وضعیت جسمی كاركنان توجه به این مسئله مهم و همچنین نظارت بر عملكرد كاركنان زیر مجموعه را از فرماندهان خواستار شد.

در ادامه این جلسه، سرهنگ ابراهیم گل جانشین پلیس فرودگاه های كشور ضمن تسلیت ماه محرم ، گزارشی از عملكرد و اقدامات هفته ناجا و همچنین برگزاری مراسم دهه محرم را در پلیس فرودگاه های كشور ارائه كرد.

منبع: مهر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار