مدیر مسئول انتشارات دارخوین؛

حوزه نشر کاملا با حواشی مرتبط است

حوزه نشر که از گذشته تا به امروز به عنوان یکی ا فرهنگ سازترین عرصه های فعال جوامع مختلف مطرح بوده هم اکنون در کشور ما کاملا با حواشی مرتبط است.

جان مراد احمدی، مدیر مسئول انتشارات دارخوین در خصوص میزان و کیفیت ارتباط وضعیت بازار نشر با میزان قراردادهای چاپ و نشر بسته شده در مراکز انتشاراتی به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به طور حتم با رونق بازار نشر، ناشران نیز رغبت بیشتری به انعقاد قرار داد چاپ و نشر با نویسندگان پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز موار‌دی پیش آمده که پس از عقد قرارداد چاپ و انتشار کتابی متوجه شده‌اند که شرایط لازم برای نشر آن وجود ندارد، افزود: حوزه نشر کاملا با حواشی مرتبط است و البته هیچ کاری بی حاشیه نیست.

مدیر مسئول انتشارات دارخوین دریافت پیامک‌هایی با مضمون اینکه (اظهار نامه مالیاتی خود را مشخص کنید) را از حواشی کار یک ناشر داشت و اظهار داشت: این پیامک‌ها از سوی سازمان های مالیاتی ارسال می شوند.

احمدی ادامه داد: برخی افراد در حوزه نشر که مخاطب، ناشر و سفارش دهندگان نقش بسزایی در کیفیت کار آن دارند فکر می کنند که هر اثری را می توان به ناشر سپرد و این در صورتی است که برخی از این آثار از نظر کیفی و محتوایی با تقاضای بازار و مخاطبان همخوانی و مطابقت ندارند.

وی با بیان این امر که انتشارات دارخوین به نمایشگاه کتاب مسکو نمی رود، خاطر نشان کرد: هم اکنون در حال آمادگی برای حضور در نمایشگاه استانی اصفهان هستیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار