ict برای اوقات فراغت نیست

وزیر ارتباطات گفت: اینترنت برای اوقات فراغت و سرگرمی نیست

ict برای اوقات فراغت نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،،محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی اپراتور دوم تلفن همراه با بیان اینکه ورود اپراتور دوم  موجب تحول ارتباطی در کشور شد، اظهار کرد:انحصار موجب رکود پیشرفت وتوسعه در کشور می شود به همین دلیل با ورود اپراتور دوم تلفن همراه رقابت ارتباطی در کشور ایجاد شد که این رقابت موجب سود دهی به مردم می شود و تعرفه های خدماتی نیز متعادل می شود.

وی افزود:یکی از راه های درست این است که اینترنت برای اوقات فراغت و سرگرمی استفاده نمی شود و این باور غلط است بنابراین ict پيشران توسعه است.

واعظی تصریح کرد: امکان دارد از اینترنت برای سرگرمی استفاده شود اما باید دانست که ICT  پیشران توسعه وتوانمندسازی همه ی بخش های اجتماعی ،اقتصادی و امنیتی است وما شاهد این هستیم در اروپا آن کشورهایی که ICT را به عنوان پیشران توسعه خود می دانند،صدمه نمی بینند.

واعظی ادامه داد:در دو سال گذشته که از نزدیک با مدیران این اپراتور وعملکرد آنها آشنا شدم فکر می کنم این نوآوری وابتکار فقط در تبلیغات نیست بلکه در بخش های فنی وبازاریابی وتجاری این اپراتور است.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات تصریح کرد:باید به استقبال فناوری های جدید برویم و اگر در یک مقطعی کشاورزی وصنعت ،ثروت محسوب می شد امروز فناوری ثروت محسوب می شود و کشوری که مجهز به فناوری باشد به راحتی می تواند مشکلاتش را حل کند.

واعظی در پایان تصریح کرد:امروز شرایط ما با سال گذشته متقاوت است چرا که فضای بین المللی به روی همه ی ایرانی ها در همه ی ابعاد از جمله بدست آوردن توسعه پیشرفته باز شده و اگر رکت هایی که دوست داشتند با از فناوری های دیگر استفاده کنند و نمی توانستند امروز موانع برطرف شده و به راحتی می توانند استفاده کنند.

انتهای ‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار