حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت:

امیدواریم زحمات دولت در سایر حوزه‌ها به بار بنشیند

تولیت آستان بنینگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که زحمات دولت در همه حوزه‌ها به بار بنشیند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جماران، حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که "خدا کسانی را که باب نعمت و کرامت در جامعه ای را مسدود می‌کنند لعنت کند." از ایشان سؤال می‌شود که "اینان چه کسانی هستند؟ و حضرت پاسخ می‌دهند، "کسانی که محبت، کرامت و لطفی به آنها در جامعه می‌شود و شکرگزار نیستند؛ اینان باعث می‌شوند که (در جامعه) دیگر کسی خوبی نکند.

وی با اشاره به خدمات و تلاش‌های دولت یازدهم در 2 سال گذشته افزود: جا دارد همه ما با دیدن این تلاش‌ها شکرگزار خداوند و قدردان دولت و به خصوص کار بزرگی باشیم که آقای ظریف و دوستان‌شان انجام دادند و گام بزرگی در جهت تثبیت حقوق هسته‌ای و تلاش‌های مردم در جامعه اسلامی برداشتند.

تولیت آستان امام راحل گفت: امیدواریم یکایک زحمات دیگر دوستان در سایر حوزه‌ها به بار بنشیند و شاهد تحقق همه وعده‌هایی باشیم که دولت تدبیر و امید با بیان آنها کار خود را شروع کرد و توانست اعتماد مردم را کسب کند.

سیدحسن خمینی تصریح کرد: ما به عنوان کسانی که بیرون گود ایستاده‌ایم، وظیفه تشکر داریم و شما که میان گود هستید وظیفه تلاش، خدمت، همت و عزم راسخ را بر دوش دارید.

وی در پایان با بیان روایتی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه اگر کسی کاری کرد و با تشکر رو به رو نشد، خود را وابسته به تشکر ندانسته و کار خود را انجام دهد، خطاب به اعضای دولت یادآوری کرد: چشم شما به تشکر کسی نباشد، زیرا خداوند بیش از هر کسی به نیت خیر عوامل کارها واقف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار