قزوین؛

ایران اسلامی با اقتدار ابر قدرت‌های جهان را پای میز مذاکره نشاند

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با اقتدار ابر قدرت‌های جهان را پای میز مذاکره نشاند، گفت: دشمنان ما به این مسئله اذعان داشتند که روز توافق روزی تاریخی در قرن اخیر بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ غلامرضا حسن پور در همایش گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان البرز گفت: دشمنان امروز به قدرت نظام جمهوری اسلامی پی برده اند و این درحالی است که همین کشورها همواره به دنبال ضربه زدن به ایران بوده و هستند، اگرچه با هوشیاری ملت و مردم همواره توطئه ها و نقشه های شوم آنان با شکست روبه رو شده است.

وی  هر واحد صنفی در کسبه و بازار را یک سنگر جنگ اقتصادی دانست و گفت: اصناف می توانند نقشی مهم در مقابل جنگ اقتصادی نابرابر با دشمن و مقابله با تحریم داشته باشند.

حسن پور عنوان کرد: هدف ما این است که با حمایت بیشتر از تولیدات داخلی و عدم فروش و خرید کالاهای خارجی بتوانیم رونق اشتغال و صنعت کسب و کار کشور را رونق دهیم.

وی فضیلت شهادت را نعمت بزرگی برای بازاریان و کاسبان معتمد دانست که به حق نصیب آنان شد و افزود: از ابتدای انقلاب اصناف از پیچ تلاشی برای حفظ نظام و انقلاب در مقابل دشمنان دریغ نکردند و همواره برای ارتقای اقتصاد و وضعیت اقتصادی جامعه تلاش کردند.

حسن پور افزود: بازاریان و اصناف همواره با دشمنان مقابله کرده و در زمان فتنه سال 88 نیز در مقابل قتنه گران ایستادند و از نهضت و انقلاب دفاع کردند.

وی عنوان کرد: باید با تلاش و پشتکار در راه رشد و پیشرفت اقتصاد کشور گام برداریم و کسبه و بازار می توانند از جمله صنوفی باشند که در این راه پیشرو و پیشقدم هستند.

 حسن پور بازاریان، کسبه و تجار را جز نخستین اقشاری دانست که به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و ضمن حضور در جبهه ها جانانه از نظان و انقلاب دفاع کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.