در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مطرح شد

سردار دهقان: موشک‌های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی‌سازیم / هفته بعد برای امضای قرارداد اس 300 می‌رویم

وزیر دفاع گفت: موشک‌های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی‌سازیم.

سردار دهقان: موشک‌های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی‌سازیم / هفته بعد برای امضای قرارداد اس 300 می‌رویمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست خبری که به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی برگزار شد اظهار داشت: وزارت دفاع دنبال کاهش هزینه‌های راهبردی و افزایش بهره وری در عملکرد است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساخت موشک‌های با برد بیش از 2000 کیلومتر اظهار داشت:موشک‌های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی‌سازیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره زمان عملیاتی شدن جنگنده قاهر 313 گفت: زمان عملیاتی شدن این جنگنده متعاقبا اعلام خواهد شد .

وزیر دفاع در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره تهدیدات اوباما مبنی بر نابودی نیروهای مسلح ایران گفت: اوباما توان انجام چنین کاری را ندارد و امروز ایران با عنوان قدرت منطقه با شش قدرت جهانی مذاکره می‌کند و آنها به این جمع بندی رسیدند که تنها راه تعامل با ایران تکریم و مذاکره است.

سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری درباره سازوکار تحویل سامانه اس 300 یادآور شد: دریک مقطعی اززمان رئیس جمهور فدراسیون روسیه قرارداد اس 300 را ملقی کرد و پس از کش و قوس فراوان و پس از شرکت در کنفراس امنیتی مسکو و مذاکرات با طرف روسی آنها راهکاری را برای فعال سازی قرارداد پیدا کردند و با طرف روسی قرارداد را به روز کردیم.

وی گفت: هفته آینده قرارداد سامانه اس 300 را امضا می‌کنیم و با طرف روسی قرارداد را به روز کردیم و در نسخه گذشته سه گردان از اس 300 قرار بود تحویل داده شود که در این قرارداد قرار است 4 گردان تحویل داده شود. 

وزیر دفاع درباره انجام رزمایش موشکی و قطعنامه 2231 نیز گفت: ما هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم و موشکی با این طراحی نداریم و به لحاظ کارشناسی موشک‌های ما کاملا دفاعی است و ضمنا حمایت از مقاومت اصل اساسی سیاست خارجی ما است.

سردار دهقان تأکید کرد: ما با طرف روسی برای طراحی و تولید مشترک هواپیما برنامه‌هایی را داریم و در بحث خرید اقلام هوایی با روس‌ها مباحثی مطرح شده است.

سردار دهقان ادامه داد: رزمایش‌های نیروهای مسلح در زمان خود انجام خواهد شد و هیچ رزمایشی به تأخیر نخواهد افتاد و با سازوکارهای لازم و با بررسی تست‌های عملی و تحقیقاتی پیش خواهد رفت.

سردار دهقان با اشاره به اینکه طرح 4 ساله وزارت تهیه شده و در این مسیر حرکت کردیم یادآور شد: ما پروژه‌های تحقیقاتی گسترده‌ای را در وزارت دفاع انجام دادیم و بیش از 30 درصد پروژه‌های دفاعی به نتیجه رسیده و در بحث توان دفاعی و بازدارندگی تلاش کرده‌ایم تا قدرت دفاعی را افزایش دهیم که در شرکت‌های دانش بنیان نخبگان با این شرکت‌ها فعالیت دارند.

وزیر دفاع تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های صنعتی یک محور جدی فعالیتی بوده و آمایش صنعت دفاعی را با رعایت سه ملاحظه برای تقویت پدافند غیرعامل و داشتن قطب‌های صنعتی در جهت افزایش توان بازدارندگی انجام خواهیم داد.

وی در سازمان هواو فضا تمرکز بر روی تولید انواع موشک‌های بالستیک است که تلاش شده تا در حوزه برد دقت اصابت روانه سازی سریع و بارانی کردن سرجنگی‌ها گام برداریم که در این پروسه به نتایج خوبی دست یافتیم.

سردار دهقان با اشاره به توسعه موشک‌های کروز زمین به زمین و چندکاربری کردن موشک‌های سطح به سطح از جمله قادر و نصر اظهار داشت: مرحله دوم پروژه موشک سومار تا دو سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وزیر دفاع با اشاره به توانمندی ساخت موشک‌های ضد زره و تولید انبوه تانک‌های نسل جدید در وزارت دفاع با درنظر گرفتن استانداردهای جهانی تأکید کرد: در حوزه دریا هر شناور و شناور تندرو را می‌توانیم تولید کنیم و زیرسطحی 500 تنی را به زودی به نیروی دریایی ارتش تغییر خواهیم داد و ما ناوشکن دماوند را به نتیجه رساندیم و آن را تحویل نداجا دادیم. 

وی با اشاره به تولید رادارهای مختلف در وزارت دفاع از جمله رادارهای آرایه فازی و پتیو تصریح کرد:به دنبال ساخت رادارهای پتیو برای شناسایی راحت‌تر اهداف هستیم و در بخش امنیت پایدار و سیستم‌های مخابراتی اقدامات لازم را انجام دادیم و از تکنولوژی لازم بهره‌مند هستیم.

سردار دهقان با اشاره به گسترش دیپلماسی با کشورهای جهان از جمله عراق، عمان، ترکمنستان، چین، فدراسیون روسیه، پاکستان و هند یادآور شد: ما دوبار در کنفرانس امنیتی بین‌المللی شرکت کردیم و درآینده نیز در کنفرانس امنیتی پکن شرکت می‌کنیم.

وزیر دفاع افزود: برخی از اراضی نیروهای مسلح معارضینی دارند که به دستگاه‌های قضایی مراجعه می‌کنند و ما توانستیم با کمترین تنش و با درنظر گرفتن حقوق معارضین مشکلات را حل و فصل کنیم و در این زمینه توانستیم باعث شویم که کمترین شکایت از وزارت دفاع انجام شود. 

وی ادامه داد: در دو سال گذشته دولت همکاری بسیار خوبی با وزارت دفاع داشته و اعتبارهای مصوب را با پیش بینی‌هایی که صورت گرفته بود دریافت کردیم. 
 
سردار دهقان درباره توان بازدارندگی نیروهای مسلح نیز گفت: امروز قابلیت نیروهای مسلح در همه حوزه‌ها بسیار بالاست و آنچه که نیاز داریم را تأمین می‌کنیم البته ادعا نمی‌کنیم که هواپیمای فوق پیشرفته تولید می‌کنیم ولی در تولید صنایع نظامی خودکفا هستیم.

وزیر دفاع درباره سازوکار بازرسی از مراکز نظامی کشورمان تصریح کرد: همان زمان درباره بازرسی‌ها با آژانس نکات لازم را مطرح کردیم و دست آژانس باز نیست که از همه مراکز نظامی بازدید کنند و مطلبی که درباره پارچین مطرح شده جوسازی اسرائیل و منافقین بوده که جاده‌ای در پارچین نشست کرده بود و ما آن جاده را ترمیم کردیم که صداوسیما هم از آن فیلمی را تهیه کرد.

وی درباره تعاملات ایران با جهان یادآور شد: ما تصمیم می‌گیریم که چه کسی با چه کیفیتی سرمایه گذاری کند و سیاستگذاری کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود.

سردار دهقان گفت: در حوزه نظامی و در دیپلماسی محدودیتی قائل نیستیم و البته به دنبال وابسته شدن هم نیستیم. 

وزیر دفاع درباره تهدیدات داعش اظهار داشت: داعش تهدید امنیت جهانی است اما خطری از سوی داعش ما را تهدید نمی‌کند اما آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند تا زیرساخت‌های یکدیگر را نابود کنند و از این طریق اسرائیل در حاشیه امن باقی بماند.

وی درباره فعالیت‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت ماهواره‌ای یک برنامه ملی تعریف شده است و ما ماهواره سیمرغ را آماده سازی و تست کردیم و آمادگی پرتاب کامل آن را داریم و ضمنا در جنبه‌های مختلف فعالیت‌های ماهواره‌ای را درنظر داریم و در این زمینه گام برمی‌داریم.

سردار دهقان یادآور شد: البته در فضا آنچه که مهم بوده استفاده صلح آمیز از فضاست و کسی نباید فضا را به میدان جنگ تبدیل کند. 

وزیر دفاع درباره توان موشکی محور مقاومت و چگونگی حمایت ایران از آن خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت ظرفیت تولید انواع سلاح‌ها را دارد و مسیرهای مختلفی را برای آن پیش بینی کرده و البته ما نیز هر حمایتی از جبهه مقاومت لازم باشد در بحث‌های آموزشی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
چرا نسازیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ .......... ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۴
سردار گرفتی ما رو؟! بگو نمیتونیم بسازیم دیگه، چرا مغلطه میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
درود بر رهبر انقلاب اسلامی ودرود بر نظام جمهوری اسلامی ایران .که با اقتدار کامل استاده ودنیا در مقابلش سرخم کرده .ماامریکا وهمپیمانانش را نابود میکنیم به حول وقوه الهی .ایرانیها غیرت وشجاعت ومردانگی انها زبانزد دنیامیباشد .درود بر همه ایرانیها.دوستتون دارم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
ایران فقط رو تجهیزات دفاعیش کار میکنه
وسیله ای برای حمله نمیسازه
ایران حمله نمیکنه ـ فقط دفاع میکنه
Germany
ابر سرباز
۲۰:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
از آنجا که آمریکا خودش رو آقای جهان میدونه اگه تو جنگ علیه ما از بمب اتم استفاده کرد ما باید چیکار کنیم مثل ژاپن تسلیم بشیم یا ادامه بدیم تا با این بمب نسل ایرانی منقرض بشه من میدونم آمریکا تنها با استفاده از بمب اتم میتونه به ایران پیروز بشه و بقیه اسباب بازیهاش نمیتونه مثل این یکی ما رو شکست بده نگین نمیتونه از بمب اتم استفاده کنه چون یکبار ازش استفاده کرده و کسی هم نتونست بهش نگفت تو
بعد از این حمله ما باید چجوری آمریکا رو بزنیم با موشک 2000 کیلومتر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
بابا بسازید بالاخره بدردمون خواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
بنظر من فعلا همین هایی که داریم رو دقتش رو بیشتر کنیم
پروژه ی قائم رو هم سریعا تکمیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
حالا اومدیم باآمریکا وارد جنگ شدیم اگه اونا مارو بزنن ما نباید داشته باشیم پس باید تولید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
حالا اومدیم باآمریکا وارد جنگ شدیم اگه اونا مارو بزنن ما نباید داشته باشیم پس باید تولید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
ما میسازیم تا در موقع لزوم قلب واشنگتن را ویران کنیم
Germany
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
"ملقی" اشتباه است. اصلاح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
arash
۰۹:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
چرا ؟ چرا؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۸:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اگه فاصله ایران تا کاخ سفید کمتر از 2000 کیلومتره ، اشکالی نداره
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اگر شرایط اقتضا کند از اتم قویترش را هم می توانیم داشته باشیم اگر باور نمی کنید قرآن را مروری بکنید مخصوصا سوره انفال آیه 60
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وقتی قرآن در سوره انفال آیه 60 می فرماید به قدری خود را توانمند بسازید آمادگی رزمی ایجادبکنید دشمن حتی هوس حمله هم نکند دلش پراز ترس بشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی بوشهر
۰۸:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
موقعی دکتر احمدی نژادبود افتخار میکردم به ایرانی بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
نباید در دفاع کشور و ملت بفکر روابط امنیت سیاسی بین ایران و دیگر کشورها بود
آمریکا داره تهدید میکنه پس بیا بگو قصد ساختن موشک قاره پیما داریم
Iran (Islamic Republic of)
khoram
۰۴:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
موشک های بالای 500 کیلومتر بدون کلاهک اتمی خرج ساخت و پرتابش بیشتر از خرابی اصابتش هست و ما تا کلاهک اتمی یا میکروبی نداشته باشیم موشک 5000 کیلومتری بدردمون نمیخوره خدا کنه اما طرحش باشه که غافلگیر نشیم
اما همین سجیل اگه رو برد و هدایتش کار بشه میتونه یه ناو هواپیما بر امریکا رو تو اقیانوس هند یا دریای مدیترانه بزنه و این میشه بازدارندگی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۲:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
موشکی بسازیم که دشمن ما در هر جای دنیا هم که باشه این موشک بهش برسه حالا با هر برد
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۰۱:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
موشک اگر از راه خیلی دور شلیک بشه فرصت رهگیری به دشمن میده ..ولی اگر توسط حزب الله به اسرائیل شلیک بشه امکان هیچگونه رهگیری نداره پس برای از بین بردن اسرائیل بیشتر از موشکهامون باید حزب الله لبنان و پایگاهمون توی سوریه را تقویت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۰۰:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
باید موشکهامون به کلاهک هسته ای مجهز بشن تا به یکباره اسراییل را از روی صفحه روزگار محو کنیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
انشاالله اسراییل رو جنایاتش از روزمین محو میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
شیرخواران و فلسطینی ها چی میشند ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
حالا اومدیم باآمریکا وارد جنگ شدیم اگه اونا مارو بزنن ما نباید داشته باشیم پس باید تولید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ما اگه قرار باشه اسراییل رو بزنیم از لبنان میزنیم و اگه هم قرار باشه امریکا رو بزنیم از ونزوئلا میزنیم،دیگه وقت تلف نکنید به بهونه موشک...ما آ»اده حمله ایم از بی کاری که بهتره:)
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۳:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اقا این چ وضعشه ؟؟؟؟؟؟مگه اونا فوضول ما هستن بسازین اقا ملت ما مگه چیش کمتره از بقیه ما باید بتونیم امریکا هم هدف قرار بدیم اگه قراره روزی موشکهای اونا سرسزمین مارو هدف قرار بدن ماهم باید سرزمینشونو هدف قرار بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۳:۱۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ما نیاز نداریم موشک با برد بیش از 2000بسازیم چون دشمن اصلی ما اسراییل هست که به جای اینکه ایران بزنه حزب بغل گوشش خوابیده تا ایران بخواد بزنه حزب الله کارشو تموم میکنه دوما دشمن ما عربستانه که نمیتونه زیاد کاری کنه بعد دشمن ما امریکاست که نمیشه با موشک زد چون تو اروپا و اقیانوس اطلس گنبد اهنین داره فک نکنم بشه از این خطوط موشکی سالم رد بشه پس به جای موشک فرستادن به امریکا همین پایگاهشون که تو خاورمیانه هست میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
کافیه یک تحلیل راجع به جنگ جهانی دوم بخوانید متوجه خواهید شد اگر موشک به کشور دشمن نخوره وما دسترسی به خاک دشمن نداشته باشیم چه اتفاقی میافته مثل امریکا که این گونه قدرتمند شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
این یه عقب نشینی بزرگه یعنی چی که موشک با برد بیشتر از دوهزار کیلومتر نمی سازیم؟؟؟؟

باید موشک های ما با امریکا برسه

همان طور که موشک های امریکا به ایران می رسه
Spain
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
کاملا منطقی ومنصفانه است باید بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
هاچ زنبور عسل
۲۳:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
دوستان این حرف خیلی بوداره!!! تعهد عدم ساخت موشک با برد 2000 کیلومتر، از توافقات وین باید باشه ها نه؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
حالا اومدیم باآمریکا وارد جنگ شدیم اگه اونا مارو بزنن ما نباید داشته باشیم پس باید تولید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۴
پایگاه های نظامی امریکا توی منطقه رو میزنیم یا یه ناو هواپیما برشون رو توی خلیج فارس غرق میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بنظر من موشک با برد 156هزار کیلومتر بسازین. مرسی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
میخای نسازی نساز ولی حرف تو دهن دشمنا نذار هر چند نساختنش یه اشتباه کشنده ست
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۲۲:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
به جاي اينکه از موشک بخواهيم قاره را بپيمايد قبلا خودمان قاره را پيموده ايم، کسي چه ميداند که ما سپاه پاسداران آرژانتين را 30سال پيش و يا بسيج ونزوئلا را 8 سال پيش درست کرده ايم، کمي تحقيق کنيد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا برد موشک هامون باید 2000 کیلومتر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
چرا بیشتر نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد مسلم
۲۱:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ما توان ساخت موشکهای با برد بیش از2000کیلومتر را داریم ولی اگر آزمایش کنیم امکان داره داستان انرژی هسته ای و تحریمها این بار به بهانه موشکی وامنیت امریکاواروپاتکرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
باید بهتراشو بسازیم مثال با برد بیشتر 2قدرت بیشتر 3 استحکام بیشتر4قاره پیما
-
محمد
۲۱:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
این چه فکری سردار باید ما تامین کننده امنیت جهان اسلام باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
من که میگم یکی از امتیازاتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
موشک قار پیما به نام شهاب ۶ که با برد ۱۰۰۰۰برد داره
Germany
مرتضی
۱۹:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ایران تا چند سال پیش موشک با برد 3200 میساخت یه اتفاقی افتاده که موشک با برد 2000 نمیسازن.در ضمن اگر ما بخوایم رژیم صهیونیستی رو با موشک بزنیم باید موشک با برد 3200 بسازیم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
وزیره یه چیزی می دونه میگه شما چرا ناراحت میشین؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا م موشکی بابردبیشترنسازیم
Iran (Islamic Republic of)
حلی
۱۸:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
آمریکا که موشک نمیخواد،همین که بهشون بگیم میخوایم موشک بزنیم تخلیه میکنن ترسو تر از این حرفا هستن:)
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ما باید حتی موشکی تا برد 13 هزار کیلومتر هم بسازیم تا در صورت حمله امریکا بتونیم پاسخ بدیم ... 2000 کیلومتر چیه ؟
United States of America
رضا
۱۹:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
21 هزار کیلومتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
با برد 21000 کيلومتر دنيارو دور ميزنه به خودمون ميخوره، کجاي کاري؟
Germany
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اگرم قراره نسازیم که نباید بیایم بگیم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا نباید موشک با برد بیش از 2000کیلومتر نسازیم؟؟؟؟
Hong Kong
حسین
۱۵:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
دوستان موشک با برد زیاد با سر جنگی متعارف در بهترین حالت ممکن معادل 5 تن تی ان تی خواهد بود اگر هزینه این موشک رو حساب کنید و کاهش دقت در برد های زیاد رو در نظر بگیرید به این نکته پی خواهید برد که ساخت یک بمب افکن دوربرد خیلی بصرفه تر و استراتژیک تر وبصرفه تره مخصوصا بدون سرنشین و رادارگریز باشه موشک هایicbm فقط با کلاهک هسته ای معنی میده ولی موشک کروز سومار اگر ازkh55کپی شده باشه بردش در حدود 3000 کیلومتره وچون کروزه دقت خوبی داره وهزینش از بالستیک ها کمتره ولی بیش از این بدون کلاهک هسته ای بی معنیه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۵:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
لطفا موشکی بسازید که تا قلبه خود آمریکا بره. حتماً این کار را بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بنظرمن اولا نباید همه چیزرا علنی کرد
ثانیا ما باید بدنبال موشک های قاره پیما بابرد بیشترازاینها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بنظرمن اولا نباید همه چیزرا علنی کرد
ثانیا ما باید بدنبال موشک های قاره پیما بابرد بیشترازاینها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا نمیسازن،
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بسازید. موشکی بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا موشک با برد بیش ازد وهزار کیلومتر نمیسازیم،
-
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا موشک های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی سازیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
salam
۱۲:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
موشک های با برد بیش از 2000 کیلومتر نسازیم!!؟؟؟؟
-
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا موشک های با برد بیش از 2000 کیلومتر نمی سازیم؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
MeysaM
۱۲:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا موشک با برد بیشتر نسازه؟
United States of America
رضا
۱۹:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
امیدوارم باشگاه خبرنگاران این سوالو از سردار بپرسه و اطلاع رسانی کنه. واقعا جای سواله.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۹:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
لازم نیست.ما تو منطقه به جز رژیم صهیونیستی دشمن قَدَر دیگه ای نداریم.پس به جای اینکه روی برد موشک ها کار کنیم چیز های دیگه اش رو ارتقا می دیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
آقا میلاد رژیم صهیونیستی تو خالیه رژیم قدری نیس زر زیاد میزنه به فرموده امام (ره) هر کس یه سطل آب روانه اسرائیل کنه اسرائیل رو آب میبره.
آخرین اخبار