رئيس سازمان هواپيمایی كشوری:

سازمان هواپيمایی كشوری و صنعت هوانوردی را به جايگاه اصلی خود باز می‌گردانيم

رئيس سازمان هواپيمایی كشوری گفت: به پشتوانه منطق علمی، تخصصی و استفاده از اختياراتی كه قانون برعهده ما قرار داده است؛ سازمان هواپيمایی كشوری و صنعت هوانوردی را به جايگاه اصلی خود باز می‌گردانيم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علي عابدزاده در نخستين نشست خود با معاونان و مديران سازمان اظهارداشت: در صنعت حمل و نقل هوايي بيش از 24 هزار ميليارد تومان سرمايه زير ساختي وجود دارد اما به دليل نبود برنامه ريزي و تعريف مناسب از فرايندها تاكنون تنها در حدود 30درصد از اين سرمايه ها مورد بهره برداري قرار گرفته است.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه افزود: سازمان هواپيمايي كشوري بايد از اين فرصت ها و فضاهاي موجود استفاده كرده و با منطق علمي به جلو حركت كند و دانش را سرلوحه فعاليت ها قرار دهد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري ابرازداشت: با توجه به اينكه قانون هواپيمايي كشوري به روز و قابل استفاده است به همين منظور ضروري است جهت بهره وري از سرمايه هاي زيرساختي موجود در صنعت از اختياراتي كه قانون در اختيار سازمان قرار داده است استفاده بهينه صورت گيرد.
عابدزاده افزود: صنعت هواپيمايي از جمله صنايعي است كه تمامي اقدامات آن مطابق با مقررات و استانداردهاي بين المللي انجام مي شود اما فرايندهاي صورت گرفته در اين صنعت منطبق با روشهاي بين المللي نيست.

معاون وزير راه وشهرسازي از مديران خواست تا با استفاده از نظرات و راهكارهاي متخصصان و كارشناسان سازمان و همچنين منطق و توانمنديها و ظرفيت هاي داخلي و بين المللي، فرايندهاي جديد را تنظيم و تعريف كنند.

وي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري دستگاهي نظارتي و حاكميتي است و موفقيت در صنعت حمل و نقل هوايي مستلزم پيشبرد اهداف و برنامه هاي سازمان به عنوان مرجع حاكميتي آن خواهد بود.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري اظهارداشت: آنقدر منطق در اختيار داريم كه بهره برداران در مقابل منطق سازمان هواپيمايي كشوري حرفي براي گفتن ندارند و قانون اين اختيار را براي ما قائل شده است.

عابدزاده با بيان اينكه ارتقا شاخص هاي ايمني در اولويت فعاليت ما در سازمان هواپيمايي كشوري قرار دارد، تصريح كرد: نگاه ما كيفي است و بايد با نظارت قوي، كيفيت و توسعه ناوگان هوايي را افزايش دهيم.

وي اظهارداشت: به پشتوانه منطق علمي، تخصصي و تجربه مديران و كارشناسان اين سازمان در نظر داريم در جهت رسيدن به اهداف ترسيمي بلند مدت و كوتاه مدت صنعت حمل و نقل هوايي گام هاي اساسي و موثري برداريم.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري تاكيد كرد: كار براي انجام بسيار و زمينه براي فعاليت و پيشرفت مساعد است برهمين اساس اميدواريم در آينده نزديك جهش چشمگيري در اين صنعت صورت خواهد گرفت.

عابدزاده اظهاراميدواري كرد با حمايت‌هاي همه جانبه و استفاده از اختياراتي كه قانون برعهده سازمان قرار داده است بتوانيم سازمان هواپيمايي كشوري و صنعت هوانوردي را به جايگاه اصلي خود بازگردانيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار