بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از پست متفاوت لیلا اوتادی و عکس یکهویی نسرین مقانلو تا فوتبالیست شدن نقی معمولی

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران امروز به صفحات اینستاگرامی سرک کشیده و گلچینی از جذابترین اتفاقات این صفحات را جمع آوری کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.



اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب، ویدئویی کوتاه از سخنان رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان منتشر کرد و سخن ایشان مبنی بر اینکه "وقتتان را بیهوده در شبکه های اجتماعی هدر ندهید" را به اشتراک گذاشت.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

رهبر انقلاب:
وقتتان را بیهوده به هدر ندهید؛ خیلی از بچّه‌های جوان ما -دانشجو و غیر دانشجو- وقتهایشان را هدر میدهند، در این شبکه‌های اجتماعی و مانند اینها میگردند یا در بعضی از جلسات بیهوده‌ی بحث‌وجدل‌های این‌جوری می‌نشینند. وقتتان را هدر ندهید.




علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، تصاویری ازدیدار خود با رئیس صلیب سرخ جهانی به اشتراک گذاشت و این کمیته را نهادی مهم در ارائه خدمات به مردم نقاط مختلف جهان دانست.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

دیدار با رئیس صلیب سرخ جهانی/ این کمیته به عنوان نهادی که هدف آن انجام فعالیت‌های بشردوستانه است جایگاه ممتازی در ارائه خدمات به مردم نیازمند نقاط مختلف جهان دارد.




علیرضا دبیر، عضو شورای شهر تهران، با انتشار عکس سلفی در مجاورت حرم حضرت ابوالفضل از سفر یهویی خود به کربلا خبر داد و این سفر را برای همه آرزو کرد.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

یک سفر 18 ساعته واقعا یهویی، از اون ها که کاش خدا قسمت همه کنه نه یکبار که بیشمار
الان مجاور حرم حضرت ابوالفضل، کربلا




علی مهطری، نماینده مجلس شورای اسلامی، متن نامه ارسالی خود به حجت الاسلام محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

نامه اينجانب به حجت الاسلام محسني اژه اي بدين شرح است:
جناب حجت‌الاسلام آقای اژه‌ای
معاون اول محترم قوه قضائیه 
با اهداء سلام و آرزوی توفیق بیشتر، در جمع خبرنگاران فرموده‌اید «اگر مهدی هاشمی مدعی است که در حق وی ظلم شده است، به کار بردن این حرف نیز جرم و مصداق افتراست.» به نظر می‌رسد که این سخن، صواب نیست. چه مانعی دارد که متهم یا مجرمی که بر پرونده خود تسلط کافی دارد یا وکیل او معتقد باشد که حکم عادلانه‌ای درباره او صادر نشده است، خواه ادعای او درست و مطابق واقع باشد یا نباشد. حداکثر این است که قوه قضائیه پاسخ دهد که خیر، این حکم منطبق بر قانون و عادلانه بوده است، نه این که صرف اظهارنظر فردی که صلاحیت اظهارنظر در آن موضوع را داشته است منجر به اعلام جرم از سوی مقام قضایی گردد. نتیجه منطقی این روش این است که باید برای قوه قضائیه نوعی عصمت قائل باشیم که طبعاً هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد. 
شبیه همین است موضوع انتقاد یکی از مقامات قضایی به قطعه فیلم وداعی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اینجانب چون از پرونده آقای مهدی هاشمی اطلاع کافی ندارم هیچ قضاوت و نظری درباره حکم صادرشده در باره وی ندارم و معتقدم امثال بنده که تسلط بر پرونده نداریم قاعدتاً باید به قوه قضائیه اعتماد داشته باشیم و اساساً فرصت این که وارد همه پرونده‌ها بشویم وجود ندارد،‌اما بحث در این است که وداع یک خانواده با یکی از اعضای خود و بدرقه او تا زندان و تمکین به قانون و درعین حال اعلام آنها که حکم عادلانه نبوده است که یک اظهارنظر از سوی افرادی است که به جزئیات پرونده و سیر دادرسی آن واقف هستند چرا باید مورد انتقاد باشد و تخریب نهاد قضائی نامیده شود. این کار، معمول همه خانواده‌هاست اما این که آن اعتراض وارد است یا نه، نیاز به توضیح قوه قضائیه دارد و حتی می‌تواند درخواست آن خانواده مبنی بر پخش جلسات دادگاه اجابت گردد.
غرض از نگارش این نامه این است که هر اعتراضی را مصداق جرم یا تضعیف قوه قضائیه معرفی نکنیم بلکه کافی است توضیح لازم به مردم داده شود.
با تقديم احترام، علی مطهری




به نظر می رسد علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمی دیر به فکر خبرنگاران افتاده است.
در حالیکه 17 مرداد روز خبرنگار بود، وی امروز با انتشار متنی تاکید داشت که حال و هوای خبرنگاری خوب نیست و برای آینده این تشکل ابراز امیدواری کرد.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

بی تردید در کتاب زندگی تک تک انسانها، لحظاتی هست که اوج و فرود تاریخ بودن شان را رقم میزند و نقطه عطف خاطرات می شود. من سر بر آستان یکتای بی همتایی فرو می آورم که قدرت تحمل نشیب ها را به بندگانش عطا فرمود تا روحشان صیقل بخورد و مقاوم تر از قبل ادامه دهند _ همان گونه که من بارها در مقاطعی سرنوشت ساز در سخت ترین لحظات، حجم سنگین درد را در قالب کلمات ریختم و نوشتم و دست نوشته ها را به آب و آتش سپردم..._
روز خبرنگار، برایم تداعی گر دوران پر فراز و نشیب اما دلنشینی است که روزهایش در تحریریه روزنامه چنان بی وقفه با قلم و کاغذ در عرصه تفکر و چالش های متعدد طی میشد که گذر ساعتهای متمادی برایم چون لحظه ای شتابان بود.... و دست آخر حاصل آن همه تلاش عاشقانه، شد قلم بلورین جشنواره مطبوعات سال 1377 که چنان برایم شیرین و ارزشمند بود که تقدیم خانواده عزیز شهید بزرگوار صارمی کردم تا نشان احترامی باشد برای او که آخرین سطر نوشته اش را با خون رقم زد.
در سالروز خبرنگار، و با علم به اینکه این روزها حال و هوای خبرنگاری خوب نیست امید دارم رویای دیرینه من برای تشکل خبرنگاران و بهبود وضعیت ایشان به تحقق بپیوندد.




مهرداد بذرپاش، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در پستی کنایه آمیز تصویری از سواری گرفتن یک کلاغ از عقاب به اشتراک گذاشت اما شفاف سازی لازم را انجامنداد و نتیجه گیری از این تصویر را به عهده کاربران گذاشت.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

گر چه بالاترى
ولى باز هم كلاغى....




بهرام رادان که این روزها شایعات زیادی پشت سرش شنیده می شود، تصمیم گرفت با انتشار پستی به این شایعات پاسخ دهد و از گسترش این شایعات جلوگیری کند.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

سلام به همه هموطنان عزيزم، چند نكته:
1- سنتورى 2 قطعا بدون من ساخته ميشه. من نظر و دلايل انصرافم رو در نامه اى كتبى به تاريخ 23 اسفند 93 خدمت استاد مهرجويى اعلام كردم كه در صورت صلاحديد ايشان منتشر ميشه. 2- برنامه خندوانه: تقريبا يك ماه پيش به دعوت رفيق عزيزم رامبد جوان ميهمان خندوانه بودم. آن برنامه آماده است و در زمان مناسبى پخش خواهد شد. 3- آدينه تون خوش




محسن تنابنده، عکسی با لباس ورزشی تیم  هنرمندان به اشتراک گذاشت و از عشقش به فوتبال با هوادارانش سخن گفت.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

عاشقه فوتبالم ...




لیلا اوتادی، آخرین عکس از شهید حسن فتاحی معروف به حسن آمریکایی را به اشتراک گذاشت و با انتشار متنی از دین سنگین شهدا روی دوش مردان فعلی جامعه سخن گفت .
از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

ذهن عمومى جامعه ها حافظه ضعيفى داره،ولى تنها چيزى كه هردفعه بهش فكر ميكنى ،ميبينى توان باورنكردنى اى ميخواد و هيچوقت از خاطر آدم نميره رشادت جوونهاييه كه شايد همسران خيلى از دختران دم بخت اين دودهه اخير بودن،جاشون حقيقتا سبز باشه كه دِين سنگينى رو روى دوش مردان فعلى جامعه مون گذاشتن....مطمئن نيستم دينشون هيچ جوره و در هيچ زمينه اى ادا شده باشه ولى اجرشون با خداوند بخشنده و جايگاهشون در بهشت برينه.
شهدا دوستدارتون هستيم




نسرین مقانلو، عکسی همراه با پیشکسوت بازیگری، اکبر زنجانپور و دیگر همکارانش سر صحنه فیلمبرداری به اشتراک گذاشت.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

همین الان سر صحنه با دوستان 
خوبو پر انرژی ساعت 4:15 بامداد.
این هم استاد اکبر زنجانپور و احمد حسینی گروه کارگردانی
و بانو عبیسی من که با بودن این دو بزرگوار و دوستان خوبم
در این گروه انرژی میگیرم.




پوریا پورسرخ با انتشار عکسی سلفی همراه با دوست خود، از پایان فیلمبرداری سریال خود در گرجستان خبر داد.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

فيلمبرداري بخش تفليس گرجستان رو به اتمامه و اين روزا خيلي پر خاطره و خوب گذشت و اصلي ترين دليلش حضور دوست خوب و با معرفتم سامان عزيز بود... ممنونم از همه محبتهات




فرهاد قائمی هم که چند وقتیست در استراحت به سر می برداینبار عکسی در باغ هلو برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

باغ هلو




علیرضا جهانبخش بازیکن  تیم ملی فوتبال که 20 مرداد تولدش بود، امروز با انتشار عکسی از هوادارن خود بابت تبریک ها و آرزوهای آنها تشکر کرد.

از سفر یهویی به کربلا تا کنایه بذرپاش و عشق محسن تنابنده

مرسی بابت تبریک ها و آرزوهای قشنگتون



گزارش: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
این خانم اوتادی ای کاش حداقل کمی در عمل دین شهدا رو ادا می کرد نه در حرف چون ظاهرشون که این رو نشون نمیده