مومنی: صادقیان تشنه درخشش در لیگ برتر است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت :پیام صادقیان با افزایش تمرینات و روحیه ای عالی تشنه درخشش در لیگ برتر است.

مهدی مومنی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هم تیمی شدن با پیام صادقیان اظهار کرد :این بازیکن از لحاظ بدنی و روانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برد .وی تشنه بازی و درخشش در لیگ برتر است و مطمئنم با انگیزه فراوان تا چند هفته آینده به روزهای اوج خود برمی گردد.

وی درباره وضعیت تیم نفت گفت :بازیکنان باتجربه تیم نظیر سید جلال حسینی و علیرضا عزتی به همراه کادر فنی با تزریق روحیه به سایر بازیکنان سعی در افزایش هماهنگی تیم دارند و حتم بدانید با کسب اولین پیروزی در فصل جدید تیم نفت به روند نتیجه گیری خوب خود باز خواهد گشت.
مومنی درباره مصاف این هفته نفت مقابل تیم سیاه جامگان بیان کرد : هرچند شاگردان رسول خطیبی 2 بازی نخست خود را با شکست پشت سر گذاشته اند اما با حضور چند بازیکن با تجربه در کنار نفرات جوان تیم خوبی هستند به طور حتم برای پیروزی در این دیدار به سختی خواهند جنگید .از طرفی نفت نیز برای به دست آوردن اولین پیروزی در لیگ جدید به 3 امتیاز این دیدار احتیاج دارد.به هر حال امیدوارم با انجام یک فوتبال خوب با دست پر از مشهد برگردیم.

وی افزود :البته کمترین حق ما در 2 بازی گذشته کسب پیروزی بود اما از دست دادن موقعیت ها در بازی مقابل تراکتور سازی و دفاع مطلق صبا در بازی دوم مانع از این امر شد.
مومنی درباره جو تیم نفت بیان کرد :قبل از حضور در این تیم فکر نمی کردم جو نفت تا این اندازه صمیمی و فوق العاده باشد .کادر فنی نفت خیلی سریع بازیکنان جدید و قدیمی این تیم را با یکدیگر همدل کرده و امیدوارم این رفاقت ها سبب کسب نتایج خوب در سال جاری برای تیم ما باشد.
وی ادامه داد :قبل از پیوستن به تیم نفت پیشنهاد چند تیم مدعی را رد کردم.چرا که هدفم از حضور در نفت دعوت متوالی به اردوهای تیم ملی است .امیدوارم زیر نظر علیرضا منصوریان عملکرد مناسبی از لحاظ گلزنی ،گل سازی و نمایش های خوب داشته باشم و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گیرم.


انتها پیام
برچسب ها: نفت ، مومنی ، صادقیان ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار