ایرانیان: سخت‌ترین قرعه جام حذفی برای نفت است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: قرعه‌کشی جام حذفی به ضرر نفت است چرا که این تیم در سخت‌ترین قرعه قرار گرفت.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه‌کشی جام حذفی اظهار کرد: از شانس بد نفت سخت‌ترین قرعه جام حذفی به تیم ما تعلق گرفت. اکثر تیم‌های مدعی در سمتی از جدول هستند که نفت در آن قرار گرفته است. به هر حال وقوع چنین اتفاقاتی در قرعه‌کشی‌ها طبیعی است. سعی می‌کنیم بدون توجه به این مسائل رتبه فصل گذشته خود در جام حذفی را ارتقا داده و قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

وی ادامه داد: نفت به دلایل عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی زیاد قبل از شروع فصل نتوانست در 2 بازی نخست نتایج لازم را کسب کند ولی به تدریج و با رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان روزهای خوب نفت تکرار خواهد شد.

ایرانیان درباره دیدار مقابل سیاه جامگان گفت: برای برگزاری این دیدار چهارشنبه به مشهد خواهیم رفت. تیم سیاه جامگان بازیکنان با انگیزه و مربی جوان و خوش فکری دارد. حتم بدانید با حضور تماشاگران پرشمار مشهدی مصاف سختی مقابل سیاه جامگان خواهیم داشت ولی نفت با پیروزی در این دیدار استارت موفقیت‌های خود در فصل جدید را خواهد زد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با کشمکش‌های ایجاد شده بین بازیکنان نفت و برخی اعضای کادر فنی صبا پس از دیدار این دو تیم بیان کرد: مشکل خاصی بین طرفین به وجود نیامد و این موضوع بزرگ‌نمایی رسانه‌ها است. علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران و مربی صاحب سبک تاکتیک‌های خاص خود را برای دیدار مقابل نفت به کار برد و جایز نیست فوتبال صبا را به وقت‌کشی تعبیر کرد. نباید بی‌دلیل از تاکتیک دایی انتقاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار