ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام صادق(ع)

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه ايام شهادت امام جعفر صادق(ع)، رئیس مذهب تشیع در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر عنوان کرد: ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) از 19 تا 21 مرداد ماه در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

حسینی افزود: آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی، زائران و مجاوران را از بیانات ارزشمند خود بهره‌مند می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطر نشان كرد: «امام صادق(ع)، الگوی زندگی امروز» و ذکر مناقب و فضایل ایشان از مباحثی است که در مراسم شهادت بنیانگذار مکتب تشیع در حرم مطهر رضوی ویژه خواهران تبیین خواهد شد.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسن كافی با موضوع سیره و زندگانی امام صادق(ع) و نقش امامت امام صادق(ع) در تکمیل مکتب علمی اسلام، شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوی سخنرانی می‌كند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای خواهران در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وي افزود: همچنين ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) با اقامه نماز ظهر و عصر و با سخنرانی آيت الله سبحانی ازمراجع عظام تقلید و مداحی ميثم مطيعي در رواق امام خميني(ره) برگزار می شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار