دستیابی ژ‌میناستیک کاران کشورمان پس از نود سال به مدال رقابت های آسیایی دستاورد بزرگی از این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی ژ‌یمناستیک کشورمان توانست، اولین مدال تاریخ ژ‌میناستیک ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن به دست آورد.

این موفقیت بزرگ با سرمربیگری محمد آذر‌پی میسر شد که به همین دلیل با او به گفت و‌گو نشستیم.

سرمر‌بی تیم ملی ژ‌یمناستیک گفت: من و همکارانم برای به دست آوردن این موفقیت نگاه ملی داشتیم و همگی دست به دست دادیم تا به این افتخار دست بیا‌بیم .

وی افزود: کادر فنی از عبداللّه جامعی حمایت کرد و گرنه هیچ کس فکر نمی‌کرد وی بتواند به بازی های آسیایی برود و حتی مدال بگیرد . حالا که او مدال گرفته همه می گویند جامعی شاگرد من بوده است در حالی که او مربی واحدی نداشته است و با وساطت رئیس هیات ژیمناستیک بوشهر از او تست ورود به تیم ملی گرفته شده است.

آذر‌پی ادامه داد: انتخاب جامعی برای من یک ریسک بود، اما به او اعتماد کردم و خوشحالم او جواب اعتماد مرا داد . قبل از مسابقات جامعی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود اما به لطف خدا دوباره به حالت عادی بازگشت .

آذر پی درباره دو ژ‌یمناستیک کار دیگر گفت : هادی ‌خناری نژاد با ژیمناستیک خداحافظی کرد،  اما نه من، نه فدراسیون قبول نکردیم قبلا به من گفته بود خسته شده اما امیدوارم که به ژیمناستیک برگردد و به کادر فنی بیشتر اعتماد کند. از نظر من کیخو‌ا ، وخنار‌ی نژاد هر دو شایسته کسب مدال بودند.
 
اما در‌ امتیاز دهی در حق خنار‌ی نژاد اجحاف شد. معتقدم او باید کارش را قدرتمند تر انجام می داد.

سرمر‌بی تیم ملی ژیمناستیک اظهار‌کرد: گاهی خودزنی‌هایی وجود دارد که جلوی پیشرفت را میگیرد. حتی در ژاپن من به کادر تیم گفتم آمادگی داشته باشید که این موفقیت به ام شما ثبت نشده و دیگران خود را مالک آن بدانند.

آذر پی افزود : بدون پول نمی‌توان کار خاصی کرد باید بودجه تأمین شود تا بتوان نتایج بهتری گرفت هیچ کدام از وسایل تمرین ما به روز نیست که اگر به روز بودند من قول مدال در پرش خرک  را می دادم .

آذر‌پی در پایان گفت: نصراللّه سجادی از ما قول مدال گرفت و ما به قول خود عمل کردیم حالا نوبت ایشان است که به تعهدات خود عمل کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار