محمودی: حضور ایران در نیمه نهایی قطعی است

بازیکن پیشین تیم ملی معتقد است، تیم والیبال ایران بدون شک راهی نیمه نهایی رقابت‌‌های قهرمانی آسیا می‌شود.

 بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خوشحالم که والیبال ایران به جایگاهی رسیده که تیم دوم کشورمان همانند تیم اصلی قدرتمندانه در مسابقات ظاهر می‌شود. این نشان دهنده فاصله اندک این دو تیم است.  

وی درباره بازی‌های مرحله گروهی ایران گفت: تیم ما در مراحل بعدی محک جدی‌تری می‌خورد، چون روبروی تیم‌های قدرتمندتری می‌ایستد اما در مرحله گروهی هم بچه‌ها تجارب خوبی کسب کردند. تیم دوم کشورمان خیلی قدرتمند است و ما قطعاً به نیمه‌نهایی می‌رویم و امیدوارم قهرمان شویم.  

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: من هرگز نام تیم ب را روی این تیم نمی‌گذارم و می‌گویم تیم دوم کشورمان.  

محمودی در پاسخ به این پرسش که با وجود حضور پررنگ پیروت‌پور و فیاضی در خط حمله ایران و از آنجا که بار حملات ایران بیشتر روی دوش این دو بازیکن است، آیا این باعث نمی‌شود حریفان با آنالیز ما مهاجمان اصلی تیم را شناسایی کنند؟ توضیح داد: من هم متوجه این موضوع شده‌ام اما به یقین پیمان اکبری با درایت بالای خودش این مشکل را حل می‌کند. نباید بار حملات روی دوش بازیکنان خاصی باشد. چون به این ترتیب ما قابل پیش‌بینی می‌شویم.  

وی درباره عملرد محمدطاهر وادی، پاسور اول تیم ایران گفت: وادی بازیکن جوان و خوبی است و باید تلاش کند مثل سعید معروف از بهترین‌های جهان در پست خودش شود. وادی بازی‌های خوبی را در ترکیب تیم ایران به نمایش گذاشته است.  
 
پشت‌خط زن پیشین تیم ملی والیبال با اشاره به ضعف تیم ایران در دریافت اول، ادامه داد: من همیشه گفته‌ام هروقت دریافت اول و سرویس خوبی داشته باشیم جزو چهار تیم برتر جهان می‌شویم. تیم اصلی ما هر وقت در این دو مقوله عملکرد قابل قبولی داشته، قدرت‌های جهان را شکست داده است. تیم دوم ما هم همین وضعیت را دارد. اگر سرویس‌ها و دریافت اول را تقویت کنیم در آینده موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار