نایب رئیس اتاق بازرگانی:

فساد اداری در کشور از خط قرمز گذشت

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سایه فساد اداری و اقتصادی در کشور بسیار بلند است گفت: یکی از تهدیدهای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور فساد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران امروز در چهارمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: صحبت‌های من با شما به عنوان رئیس شورای عالی مبارزه با مفاسد اقتصادی است و امروز با توجه به به اینکه در نیمه راه دولت یازدهم قرار دارید شایعه فساد اداری و اقتصادی در کشور بسیار بلند و گسترده و فراخ است.

وی افزود: در این مدت تلاش عظیمی معطوف به پرداختن به فسادهای بزرگ شد اما متأسفانه به فساد گسترده در دستگاه‌های اداری توجه کافی نشده است.

سلطانی با تأکید بر اینکه فساد اداری در کشور از خط قرمز گذشته گفت: در حال حاضر یکی از تهدیدهای ورود سرمایه‌گذاران خارجی فساد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: سوال من این است که برای مقابله با فساد چه برنامه‌ای دارید و با توجه به اینکه پایه‌های فساد دولت بزرگ و انبوه قوانین است برای کوچک کردن دولت چه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: زمان آن فرا رسیده که وضعیت دولت را از نظر بزرگی و شفافیت به مردم گزارش کنید و تعداد شاغلین دولتی و نیز پیشرفت ما در دولت الکترونیک مشخص شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به برنامه اتاق برای ایجاد سلامت اداری گفت: بخش خصوصی برای بهبود سلامت اداری برنامه دارد و کمیسیون سلامت اداری در اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد تا در این راستا بتوانیم به دولت کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار