ارومیه؛

آغاز پرواز آزمایشی از فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو گفت: تا پایان امسال پرواز آزمایشی از فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حسین فروزان از ارومیه از تداوم عملیات اجرایی فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو خبر داد و اظهار داشت: فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو هم‌اکنون روند رو به رشدی را طی می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو تصریح کرد: برج مراقبت و ترمینال فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو به اتمام رسیده و تا پایان امسال شاهد آغاز پروازها از این فرودگاه خواهیم بود.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو با اشاره به زمان آغاز عملیات اجرایی این فرودگاه خاطرنشان کرد: فرودگاه منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو سال 72 آغاز شده و هم‌اکنون روند رو به رشدی را در زمینه عمرانی طی می‌کند.

وی با بیان اینکه شاهد وجود پروازهای بین‌المللی نیز از این فرودگاه خواهیم بود، ادامه داد: با توجه به تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو لازم است تا برای تسهیل در رفت و آمد سرمایه‌گذاران، پروازهای خارجی نیز در این فرودگاه دایر باشد.

فروزان با بیان اینکه برج پرواز این فرودگاه نیز در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: ارتفاع این برج 33 متر بوده و در 80 مترمربع احداث شده است که در این زمینه نیز شاهد بتن‌ریزی و انجام سازه فلزی هستیم.

وی با بیان اینکه این فرودگاه روند اجرایی قابل قبولی را طی می‌کند، اظهار داشت: براساس اقداماتی که انجام می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم امسال پروازهای آزمایشی از این فرودگاه آغاز شود

انتهای پیام/گ.

برچسب ها: ماکو ، پرواز ، آزاد ، تجاری ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.