ارومیه/

حمایت از جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از حمایت و جدب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به‌ویژه در منطقه آزاد تجاری ماکو در آذربایجان غربی خبر داد.

جعفرصادق اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های تولیدی و صنعت یکی از اهداف اصلی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی است.

وی افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و خدمات تجاری به تفکیک شهرستان‌هایی که در دو گروه مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند یکی از برنامه‌های جذب سرمایه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: صنایع معدنی شیمیایی و فلزی و برق الکترونیک طرح‌های صنعت، معدن و تجارت در راستای گسترش و نوسازی صنایع ایران و طرح منطقه آزاد ماکو به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری احصاء شده است.

اسکندری تصریح کرد: رایزنی با شرکت‌های بزرگ و عظیم سرمایه‌گذار داخلی جهت مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف به‌ویژه طرح‌های راکد، نیمه تمام و مزیت‌دار است.

وی گفت: شناسایی سرمایه‌گذاران خارجی به لحاظ شرایط، زمینه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد حضور آنان در آذربایجان غربی از اهداف دیگر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اقدامات مهم صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی است.

اسکندری اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو یکی از سرمایه‌های اصلی در توسعه آذربایجان غربی بوده و مزیت اصلی در جذب سرمایه‌گذار را شامل می‌شود/س.

برچسب ها: سرمایه ، صنعت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.