قم؛

رفاه عمومی در اولویت است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان قم: منافع ورفاه عمومی را برمنافع اقتصادی خود ترجیح می دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان قم ابوالفضل رسولی:با اشاره برپایی نمایشگاه های مختلف گفت:باتوجه به اینکه در گذشته  در هنگام برپایی نمایشگاه های استان بیشتر به مسایل اقتصادی توجه می شده حتی در فضای پارکینگ نمایشگاه نیز غرفه احداث می شده،در نظر داریم که برای رفاه حال مردم از این به بعد از فضاهای کنونی پارکینگ نمایشگاه تنها برای پارک خودرو استفاده کنیم.

وی ادامه داد: منافع ورفاه عمومی را برمنافع اقتصادی خود ترجیح می دهیم.

ابوالفضل رسولی افزود:ما حتی اگر با این کار خود،باعث کاهش در آمدهای خود شویم،بازهم این طرح را اجرا خواهیم کرد.

وی به برنامه های کار افرینی در استان اشاره کرد وگفت:برای افزایش این برنامه ها در نظر داریم تا در زمینه شناسایی  ظرفیتهای توریستی در سایر شهرهای استان مانند قنوات،دستجرد،کهک و..،کارهای بیشتری انجام دهیم تا این شهرها بتوانند از پتانسیل گردشگری وتوریسم بهره بیشتری برای توسعه شهرهای خود ببرند.

همچنین ما برای سال نود ویک 700میلیون تومان،سال92یک میلیارد و895میلیون تومان،سال 93دومیلیارد و75میلیون تومان بودجه در نظر گرفتیم  وبرای سال جاری پیش بینی دو ونیم میلیارد تومان بودجه  کردیم که اطمینان داریم تا نیمه اول امسال این امر تحقق می یابد.

وی در پایان با بیان اینکه سعی داریم  بخش بازرگانی خود را فعال کنیم وبیشتر به سمت برگزاری نمایشگاه های تخصصی به پیش برویم اظهار کرد:هم اکنون بیشترین دغدغه جوانان استان،نبود ظرفیت های اشتغال زایی وکار آفرینی است که ما به شدت در حال پیگیری این مسئله هستیم.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: قم ، اولویت ، رفاه ، عمومی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.