قم؛

32عملیات آتش نشانی موفق در طی 48 ساعت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از وقوع ۱۵ حریق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عباس جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به اینکه عملکرد ماموران اتش نشانی بسیار بالا تر از سال های گذشته است گفت: در طی ۴۸ ساعت گذشته 32عملیات آتش نشانی در قم انجام شد که شامل 15 حریق، 13 ایمن سازی و چهار عملیات نجات می‌شود که تمامی ان ها با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این عملیات مهار اتش شامل هفت مورد حریق ضایعات، ۲ حریق منزل، یک حریق مغازه، یک حریق خودرو، ۲ حریق درخت، یک حریق گاوداری و یک حریق کارگاه کفش می‌شود افزود:حضور به موقع ماموران وسرعت بالای ان ها باعث موفقیت در این عملیات شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم  همچنین با اشاره به ایمن سازی های انجام گرفته توسز ماموران اتش نشانی گفت: ایمن سازی‌های انجام شده شامل ۲ مورد نشت سوخت خودرو، ۲ مورد قطع شیر آب، ۲ مورد قطع آژیر، پنج مورد بازگشایی درب خودرو و منزل، یک مورد صید زنبور و یک مورد تخلیه آب از داخل منزل می‌شود.

جعفری گفت: نجات‌های انجام شده شامل ۲ مورد گیرکردن در آسانسور، یک مورد محبوس شدن داخل منزل، یک مورد گیر کردن سر کودک لای نرده فلزی می‌شود که با کمک خدا هیچ گونه مشکلی در این عملیات پیش نیامد.

وی  در پایان ادامه داد: با اعلام گیر کردن سر کودک میان نرده فلزی به مرکز فرماندهی آتش نشانی بلافاصله تیم نجات به محل مورد نظر اعزام شد و با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات مخصوص سر کودک را از لای نرده خارج کردند وکودک هیچ گونه صدمه ای ندید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، عملیات ، اتش نشانی ، موفق ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.