کرمان؛

افزایش 152 درصدی كشف مواد مخدر در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: با تلاش ماموران انتظامی میزان كشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا كنون 152 درصد در این شهرستان رشد داشته است.

افزايش 152 درصدي كشف مواد مخدر در سيرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " هادی ثمره " گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبكه های قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به دنبال یكسری كارهای اطلاعاتی از ابتدای سال جاری تا كنون چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم كردند.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا كنون دو تن و 604كیلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده است كه این میزان كشف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 152درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزایش 27 درصدی دستگیری قاچاقچیان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر موفقیت این پلیس عنوان كرد و گفت: در همین راستا 60 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیكلت نیزتوقیف شده است.

ثمره اجرای مستمر طرح پاكسازی نقاط آلوده و جلوگیری از فعالیت علنی و پنهان عوامل توزیع خرد مواد مخدر با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و مشاركت مردمی را از اولویت برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری عنوان كرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.