فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران سال آینده افتتاح می شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در جریان بازدید از قطعات دو و چهار عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی تهران، از افتتاح قطعه چهارم این کنارگذر در سال آینده(1395) خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار عباد الله عبدالهی در حاشیه بازدید از روند اجرایی کنارگذر جنوبی تهران اعلام کرد و افزود: با توجه به توان بسیار بالایی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعم از نیروی انسانی متخصص و بیش از 500 دستگاه ماشین آلات در این پروژه بکار گرفته، نسبت به برنامه زمان بندی جلو هستیم. 

وی گفت: در قطعه چهارم به طول تقریبی 40 کیلومتر نزدیک به 45 درصد عملیات زیر سازی انجام شده که با این وضعیت پیش بینی می کنیم طی مدت یک سال آینده این قطعه به بهره برداری رسیده و به آزاد راه قم - تهران و در نهایت به آزاد راه حرم تا حرم و به شهر گرمسار متصل شود. 

سردار عبداللهی تصریح کرد: پروژه کنار گذر جنوبی تهران طی یک قرارداد چهار ساله پیش بینی شده که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در صورت تامین مالی به موقع می توانیم زمان را تا 25 درصد کاهش داده و این پروژه بزرگ را در مدت سه سال مورد بهره برداری قرار دهیم. 

پروژه آزاد راه کنار گذر جنوب تهران (آبیک - چرمشهر) یکی از بزرگترین پروژه های آزاد راهی کشور است که حدود 40 روز پیش توسط معاون اول رییس جمهوری کلنگ زنی شد. 

طول این آزاد راه حدود 160 کیلومتر است و حجم عظیم ترافیکی غرب و شمال غرب کشور را به آزاد راه حرم تا حرم متصل می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار