رییس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی:

وابستگی به دنیا دلیل جنایت‎های آل‌سعود علیه مسلمانان است

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: وابستگی به دنیا باعث شده تا آل سعود علیه مسلمانان و نوکر آمریکا و اسراییل باشد و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمان کشی بزند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری روز سه شنبه با حضور در مرکز تعمیرات زمین به هوای فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه در جمع فرماندهان، مسوولین و کارکنان این مرکز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) افزود: شاید برای همه این سووال وجود داشته باشد که به چه میزان باید به دنیا توجه داشت و به چه میزان به آخرت و بین این دو باید به کدام بیشتر توجه کرد و پاسخ این سووال را می توان از آیات قرآن و احادیث و روایات دریافت کرد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: بعضی از انسان ها همه همت خود را برای دنیا صرف می کنند و دست به هر کاری می زنند تا دنیای خود را بسازند که این آسیب بزرگ از نوع نگاه به مساله دنیا و آخرت شکل می گیرد، در صورتیکه قرآن کریم در آیات متعددی در مورد ویژگی های دنیا اشاراتی داشته است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره های مبارکه نساء، نحل، عنکبوت و حدید در مورد ویژگی های دنیا از دیدگاه قرآن تصریح کرد: قرآن کریم دنیا را کوچک و متاع آن را کم و قلیل معرفی می کند و آن را محل گذر می داند و می فرماید دنیا محل بازی و سرگرمی، زینت و خودآرایی، فخر فروشی و اضافه کردن مال و فرزند و وسیله فریب است و وابستگی به دنیا باعث خسران و ضرر می شود.

انصاری گفت: از نظر قرآن دنیا وسیله ای برای معامله با خداوند است و راه بهشت از پلی به نام دنیا گذر می کند و وسیله ای است برای رسیدن به اهداف والای انسانی و وابستگی بیش از اندازه به دنیا منشا همه خطاها است و اینکه امروز آمریکایی ها خطاهای انسانی بسیاری را در تمام دنیا انجام می دهند به خاطر دید دنیایی و مادی آنها است و همین وابستگی به دنیا باعث شده تا آل سعود نوکر آمریکا و اسراییل باشد و علیه مسلمانان و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمان کشی بزند.

وی تاکید کرد: معامله با دنیا و با غیر خدا به تفسیر قرآن معامله بی سودی است و معامله کننده با غیر از خدا دچار خسران و عذاب الهی خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار