لرستان؛

کشف 40 کیلوگرم تریاک در الیگودرز

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز از كشف 40 كيلو گرم ترياك و دستگيري دو قاچاقچي مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به نقل از هیجار الیگودرز سرهنگ ذلقی افزود : در دو روز گذشته با کارهاي اطلاعاتي در محور اصلی اصفهان به سمت الیگودرز دو قاچاقچی و دو خودروی سواری با 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر بیشتر از سمت شرق کشور وارد شهرستان می شود افزود: حدود 380گرم مواد مخدر از هشت نفر خرده فروش نیز درسطح شهرستان در طرحی دیگر نیز کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز استعمال قلیان را تهدیدی برای سلامت جامعه دانست واظهار داشت : سال گذشته قلیان ها سرا در سطح شهرستان جمع آوری شده است اما متاسفانه هنوزافرادی به صورت پنهانی در مکانهای عمومی قلیان مصرف می کنند که قطعا این قلیانها نیز جمع آوری می شود .

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 50 درصد جرایم در ماه مبارک رمضان نسبت به دوسال گذشته کاهش داشته است افزود : امسال بیش از 700 مورد تذکرات لسانی در خصوص روزه خواری توسط عوامل انتظامی داده شده است و حدود 70 مورد نیز از افراد با حضور در مقرهای انتظامی تعهد کتبی داده و مواردی نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند و جرایم امسال نیز نسبت به سال گذشته حدود 11 درصد کاهش داشته است .


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خبر مربوط به هیجار است لطفا به نقل کار شود