گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ادعای شاهزاده "بندربن سلطان"

اسب‌ها را نعل می‌کردند، پشه هم پایش را بالا برد

اظهارات سخیف شاهزاده "بندربن سلطان" ضد جمهوری اسلامی ایران در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد "بندر بن سلطان" از قدرت نیروهای مسلح ایران اطلاعی ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهدیدات مسئولین آمریکایی کم بود، در یک ماهه اخیر مقامات کشوری سعودی نیز به آنها اضافه شدند و در این پروسه تهدیدات شاهزاده‌های  سعودی تأمل برانگیز است.


**تهدیدات شاهزاده  "بندربن سلطان"

"بندر بن‌سلطان" سفیر عربستان در واشنگتن و یکی از اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی حاکم بر حجاز، اولین واکنش سعودی‌ها را به توافق ایران و 1+5 رقم زده و از حمله به ایران سخن گفته است.

وی که با نشریه «تایمز لندن» مصاحبه کرده، ابتدا توافق هسته‌ای را با دستیابی به بمب اتم همسان دانسته و گفته که «توافق ایران بر سر منطقه آوار خواهد شد.»

دیپلمات سابق سعودی، شیخ‌نشین‌های حاشیه جنوبی خلیج‌فارس را قدرت خواند و ضمن تهدید ایران به حمله نظامی گفت: «عربستان و قدرت‌های خلیج (فارس) آماده‌اند پس از توافق هسته‌ای، بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کنند.»

ادعای مضحک شاهزاده



پرنس "بندر بن‌سلطان" همچنین توافق با ایران را عامل کاهش اعتماد کشورهای منطقه به آمریکا دانست و گفت:‌«مردم منطقه من، حالا دیگر به مشیت الهی اتکا می‌کنند و در حال تقویت توانایی‌ها و تحلیل‌های خود با کمک هر کسی به جز قدیمی‌ترین و قدرتمندترین متحد خود هستیم.»


"بندر بن‌سلطان" به توافق دولت بیل کلینتون با کره شمالی بر سر مسائل هسته‌ای اشاره کرد و ضمن تشبیه توافق آن روزها با توافق وین، گفت: «همه تحلیل‌گران سیاست خارجی، ادارات اطلاعات و امنیت ملی و متحدان آمریکا در منطقه یش بینی کرده‌اند که حاصل توافق با ایران نه تنها از حاصل توافق با کره شمالی بدتر خواهد بود بلکه در این مورد، میلیاردها دلار هم در دسترس ایران قرار خواهد گرفت.»

شاهزاده سعودی در حالی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند که "ملک سلمان" پادشاه این کشور و حکومت تحت سلطه او از پس یمن برنیامده‌اند و سران آل سعود که از 6 فروردین 94 جنگی تمام عیار را با هدف سرنگونی دموکراسی برخواسته از انتخاب مردم یمن آغاز کرده است پس از 120 روز هیچ یک از اهدافش محقق نشده که صد البته بخشی از این جنگ توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی است.

ادعای مضحک شاهزاده


ادعای مضحک شاهزاده

ادعای مضحک شاهزاده



**سردار نقدی: شاهزاده ‌های نازک نارنجی سعودی مدیر جنگ یمن نیستند

سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحولات "یمن"، تجاوزات عربستان سعودی و حمایت آمریکا و اسرائیل از این جنگ اظهار داشت: برداشت غلطی که انجام شده این است که عربستان جنگ را مدیریت می‌کند، حال آن که "آمریکا" مدیر اتاق جنگ "یمن" بوده و شاهزاده‌های نازک نارنجی سعودی نقشی ندارند.


وی خطاب به عربستان سعودی گفت: نمی‌توان با یک ارتش در مقابل اراده یک ملت ایستاد و در ظاهر ارتش سعودی در میدان بوده اما نفس موضوع این است که آمریکا نقش‌آفرینی می‌کند.


ادعای مضحک شاهزاده


رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ملت "یمن" اعتقاد به قیام به اسلحه با ظالم را دارند و در مقابل شاهزاده‌های مفت‌خور سعودی این ملت پیروز خواهد شد.


سردار نقدی با اشاره به این که ملت عربستان هم هیچ اعتقادی به این جنگ ندارند و تعارض جدی با رژیم آل‌سعود دارند، تأکید کرد: آن‌ها دچار اشتباه محاسباتی شدند که با یکسری حملات می‌توان با ضربه زدن به معیشت مردم در جنگ پیروز شوند که این بسیار اشتباه است و یک نیروی هوایی چند صد میلیارد دلاری به مخازن گاز و کارخانه آرد در شهرها حمله می‌کند.



وی با بیان پیش پا افتاده بودن حملات جنگنده‌های سعودی به مواضع "یمن" یادآور شد: حملات سعودی‌ها که بعضاً موفق هم نیست را می‌توان با هواپیماهای "جنگ جهانی دوم" هم انجام داد که حتی در این موضوع هم توفیق به دست نیاوردند و چندین جنگنده آن‌ها سرنگون شد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به شکست قطعی عربستان سعودی در "یمن" خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی هم قدرت‌های جهانی "صدام" را برای حمله به ایران تجهیز کردند و نتیجه صدام کاملاً مشخص شد و عربستان سعودی که ارتش ضعیف‌تر از "صدام" دارد به سرنوشت "صدام" دچار خواهد شد.





در پاسخ به شاهزاده "بندربن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" سفیر سابق عربستان در آمریکا، رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان و مسئول پرونده سوریه باید گفت اولا در سوریه با وجود هزینه‌های چند میلیارد دلاری جهت سرنگونی نظام "بشاراسد" هیچ اقدامی را از پیش نبردید و لذا این یکی از شکست‌های عربستان در حوزه نظامی و اطلاعاتی است.




**صدرالحسینی: "بندر بن سلطان" در پرونده سوریه شکست خورد و او باید به بایگانی مسئولان آل‌سعود منتقل شود و در پارکینگ بماند

"حمیدرضا صدر الحسینی" کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سیاست و مشی شاهزاده بندر بن سلطان اظهار داشت: اگر "بندر" می‌توانست پرونده سوریه را به پیش ببرد، قطعاً "ملک عبدالله" (شاه فوت شده پیشین) پرونده را از او نمی‌گرفت.
 
وی افزود: "بندر" با تجربیات فراوانی که از "ایالات متحده آمریکا" داشت تصور می‌کرد که می‌تواند با هماهنگی مقامات آمریکا شرایطی را برای سوریه به وجود بیاورد که نظام سوریه بیش از چند ماه دوام نیاورد و به کمک پول‌ها و نیروهایی که به سوریه گسیل کرد به دنبال این موضوع بود. 



ادعای مضحک شاهزاده




کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به شکست "بندر بن سلطان" در پرونده سوریه ادامه داد: با شکستی که او در سوریه دریافت کرد سابقه امنیتی اطلاعاتی و سیاسی او زیر سؤال رفت و بندر بن سلطان به عنوان مسئول رابطه "رژیم صهیونیستی" و "عربستان سعودی" به دنبال این بود که پرونده‌های آمریکا را پیش ببرد که با شکست مواجه شد.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: "بندر بن سلطان" در پرونده سوریه شکست خورد و او باید به بایگانی مسئولان آل‌سعود منتقل شود و در پارکینگ بماند.



**عربستان از توان نظامی ایران آگاه نیست

ثانیا عربستان که در جنگ یمن هیچ اقدامی از پیش نبرده، چگونه می‌تواند در مقابل ایران قدرتمندی بایستد که هزاران موشک دارد و توانمندی‌های گسترده نظامی نیروهای مسلح کشورمان به حدی است که در سال می‌توانند چند رزمایش را با آتش سنگین تجهیزات نظامی طراحی و عملیاتی کنند.

ادعای مضحک شاهزاده


ادعای مضحک شاهزاده

ادعای مضحک شاهزاده


ارتش اجاره‌ای عربستان در یمن چنان زمین‌گیر شده که به گفته منابع آگاه 30 پایگاه نظامی و پاسگاه خود را در مناطق درگیری با ارتش و نیروهای مردمی یمن از دست داده است، حال این ارتش چگونه قوی شده و می‌‌تواند به ایران حمله کند؟!


ثالثا یکی از وزرای خارجه اسبق آمریکا درباره جنگ احتمالی ایران و عربستان گفت: "اگر این جنگ رخ دهد ایران عربستان را به عصر ماقبل تاریخ بازخواهد گرداند" و این نشان می‌دهد مقامات غربی به توان بازدارندگی ایران آگاه هستند.



ادعای مضحک شاهزاده



رابعا ارتش عربستان میلیاردها دلار ذخیره ارزی دارد که با آن‌ها سلاح‌های پیشرفته خریداری می‌کند که تنها مستشاران نظامی آن این تجهیزات نظامی را عملیاتی می‌کنند و نفع ارتش عربستان توانایی طراحی حتی یک رزمایش را ندارد و لذا با این ارتش چگونه در مقابل ایرانی می‌خواهند بجنگند که 8 سال دفاع را در کارنامه دارد و در تحولات منطقه کارآزموده شده است.چ


ادعای مضحک شاهزاده


خامسا اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی تهدید می‌کنند در خود توانایی‌هایی ولو بعضا واهی برای رویارویی نظامی با ایران می‌بینند؛ حال چگونه عربستان که در باتلاق یمن دست و پا می‌زند به خود اجازه داده ایران را به اقدام نظامی تهدید کند؟


تهدیدات معنادار شاهزاده سعودی ما را یاد این ضرب‌المثل می‌اندازد که می‌گوید: "اسب‌ها را نعل می‌کردند؛ پشه هم پایش را بالا برد" و این تهدیدات قابل استناد و حائز اهمیت نیست.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
واقعا عجیبه ک این عربای سوسمار خور صعودی خودشونو بیشتر از ی سگ میدونن.
ب جای این زر زرای الکیتون برید چارتا استخون لیس بزنید تا اموراتتون بگذره حرومزادها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
واقعا عجیبه ک این عربای سوسمار خور صعودی خودشونو بیشتر از ی سگ میدونن.
ب جای این زر زرای الکیتون برید چارتا استخون لیس بزنید تا اموراتتون بگذره حرومزادها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ا
ین بندرم فکر کنم احتیاج به یه لایروبی حسابی داره سر تا پا لجن شده
Singapore
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
برودست خدامفت خورهای وهابی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
عمو جونه
۱۹:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
کی در قفس رو باز کرده بندر کوچولو بهت نگفتم از قفس بیرون نیا چشم میخوری
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اوهو پا پتی زبون داشت مردک اگه ایرانیا پخ کنن شلوارتو کثیف می کنی چه برسه یه کف گرگی بهت بزنن آخه مردک شما بجز نفت هیچی ندارین کافیه یهویی ایران نفت رو بشکه ای از بیش از 50 دلار به 20 برسونه می اوفتی توی گدایی
Germany
هادی
۱۷:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بااذن رهبرم از جانم بگذرم در راه این حرم در راه یار... یاحیدر گویم و شمشیری جویم و اندازم لرزه بر جان کفار...هم پیمان گشته اند کفر و تکفیر،شیطان است و زر و زور و تزویر،اماازوعده حق دل آگاه است،پیروز این نبردحزب الله است،نماز صبح در کربلا نماز ظهر در سامرا،نماز عصرانشا الله بقیع و مسجد الاقصی. انشا الله جنگ نشه ولی اگرم بشه بخدا اولین نفرم توجنگ با این عربستان کثیف.یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اگه این برو بچس مسلمون همه با هم متحد می شدن یکی دو سال حج نمیرفتن و پول حجشون رو خرج مملکت و جوونا میکردن.
پولش تو جیب این هانمیرفت دیگه نمیتونستن از این غلط ها بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۱۷:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
دوغتو بنوشششش.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
زشیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایی رسیدست کار
که تاج کیانی کند آرزو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خوب گفت برشون میگردونیم به زمان ماقبل تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
شیطونه میگه ازون کلاهکهای هسته ای اول یکی بزن عربستان تا اجدادشون دود شنا بعدم یکی بزنی اسرائیل بعد .....
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
فکر کرده اینجا مثل یمنه هنوز ریاض تبدیل به تل خاک نشده تا بفهمی دنیا دست کیه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
فکر کنم مواد زده، یعنی جرات این مفت خوری ها رو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
بچه های قزوین
۱۵:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
این جناب شنا بلدن از خلیج فارس عبور کنن راستی اگه دل به دریا زدید ما منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
هر چند بزرگتر از عربستانها هم نمی توانند با ایران پنجه در پنجه بشوند، اما عقل سلیم حکم می کند هیچ تهدیدی را نباید دست کم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
نفس داری به ایران حمله کن تا دست و پای تو و خاندانتو نعل کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
انشالله که جنگ نشه، انشالله که هیچ جا جنگ نشه.... ما مهربونیم.... با مردم عربستان با مردم امارات.... با هر مسلمون دیگه ای هم برادریم....
ولی وای به روزی که جنگ بشه...، یه آدم کاملا معمولیم ولی اگه کسی ناموسمو تهدید کنه تا زیر خاکش نکنم نمیتونم راحت بشینم. فکر میکنه میتونه حتی یه متر از خاک ایران رو بگیره و بعدش شب راحت بخوابه..... بسم الله ... بفرما....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
انشالله که جنگ نشه، انشالله که هیچ جا جنگ نشه.... ما مهربونیم.... با مردم عربستان با مردم امارات.... با هر مسلمون دیگه ای هم برادریم....
ولی وای به روزی که جنگ بشه.... یه آدم کاملا معمولیم ولی اگه کسی ناموسمو تهدید کنه تا زیر خاکش نکنم نمیتونم راحت بشینم. بندر بن سلطان که فکر میکنه میتونه حتی یه متر از خاک ایران رو بگیره و بعدش شب راحت بخوابه..... بسم الله ... بفرما.... مرد نیستم اگر آوار نشم روی سرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ایول .مگه میشه ؟مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
شما امنیت کشورخودتون روتامین کنید بعدبیاید مادرخدمتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
کاش حمله کنه ...دیگه با اتوبوس میریم مکه
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۴:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بندر موش دربار ی بیش نیستی کاری نکنید حرمت هارو کنار بزاریم وعربستان را با خاک یکی کنیم وبچها با کارت ملی بیان زیارت
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
یه کلمه بشنو از مادر عروس
مورچه چیه که فشار خون داشته باشه
شما زحمت بکش برو شتر سواری کن سعودی احمق هرگز یک ایرانی را تهدید نکن نفهم بفهم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
با سلام به دوستان عزیز
این جرات رو امریکا و بعضی ها ندارن که این قلط رو بکنن چه برسه به مفت خور های عربستانی که شکم قنده هستن نمیتونن خودشونو تکون بدن.اگه این اتفاق هم بیوفته به غیر از حرم امن الهی و مسجد النبی همه جا رو با خاک یکسان میکنیم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در اونجا به اهتزاز درمیاریم و خود مدیریت خادمین حرمین شریفین رو بر عهده میگیریم و از اسلام ناب محمدی دفاع میکنیم.با تشکر
-
بچه عشایر
۱۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ان شاالله درسال های آتی همانندزیارت کربلا ونجف درمحرم گذشته فقط بارارئه کارت ملی زیارت مدینه منوره خواهیم رفت.
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۱۳:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
وقتي اشك و گريه كودكان يمني و ميبينم ارزو ميكردم كه ميتونستم ازشون دفاع كنم.واي به روزي كه كودك سرزمينم بخواد از ترس گريه كنه ....با تمام سلولهام با تمام وجود دفاع ميكنم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اخه دارو دسته ابوجهل شما رو چه به این غلطا.
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۱۳:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
وقتي اشك و گريه كودكان يمني و ميبينم ارزو ميكردم كه ميتونستم ازشون دفاع كنم.واي به روزي كه كودك سرزمينم بخواد از ترس گريه كنه ....با تمام سلولهام با تمام وجود دفاع ميكنم.
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۳:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
گو اینکه چرت می گویی اما مسخره کردن خلقت خدا نشان از کافر بودن تو می دهد بزودی بدرک و جهنم وارد خواهی شد پیش بابات.یادت نرود که همین پشه ای که مسخره کردی جان نمرود را چگونه گرفت بد بخت عصر جاهلیت
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۱۳:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
گفت:‌«مردم منطقه من، حالا دیگر به مشیت الهی اتکا می‌کنند ......
نه تو واقعا مشيت الهي ميدوني چيه؟اصلا باور داري به اين واژه؟؟؟؟شماها اگر خدا شناس بوديد در ماه مبارك بجاي نون بمب سر كودكان و زنان بي دفاع و مظلوم نميريختيد.واي بر شما....
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آقا این خامسا رابعا چیه اخه
فارسی بلد نیستید مگه
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۲:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
گو اینکه شکر خورده قند شکسته .اما نیروهای مسلح باید با یک مانور نظامی در آبهای خلیج فارس جواب دندان شکنی به نوکران آمریکا و اسراییل بدهد.اینها روی آمریکا . اسراییل حساب باز کرده اند در هر حال در نظامی گری چیزی را به شانس و اقبال رها نمی کنند و باید نیروهای مسلح هم آماده باشند و هم در خرید تسلیحات پیشرفته سریع اقدام کند عربستان در یک درگیری چی دارد از دست بدهد تنها ترسی که دارد از شیعیان خودش است و چاه ها و پالایشگاه های خودش است که اگر صدمه ببینند صادرات نفتش کم می شود .امیدوارم مردم عربستان گور این طایفه مزدور و وحشی را بکنندو تا این حکومت بر سر کار است تروریستها در اقصی نقاط دنیا مانند بوکوحرام و داعش از بین نخواهند رفت .آمریکایی هم برای هدف بزرگتری به مذاکرات وارد شدند و هنوز آرزو دارند یک طوری آنچه بدست نیاوردند در بهانه های بعدی بدست بیاورند این مذاکرات فقط جایی برای پاشنه پا سفت کردن بود و دوباره باز خواهند گشت چون چیز ملموسی در این مذاکرات بدست نیاوردند.هر چند ایران کمی محدود شد.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
کاری میکنیم همه تان به خانه ی کعبه پناهنده شوید
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۲:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بله ؟؟؟ََ تو یمن کاری از پیش نبرده فقط ملت بدبخت یمن را کشته / ایشان راست میگن تو ایرانم کاری نمیکنه فقط ملت را بمباران میکنند جون ادمیزادم که اینجا ارزون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ایران در عرض کمتر از یک ساعت میتونه عربستان رو به عصر حجر برگردونه اینو خودشون هم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۲:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اونوقت با کدوم جنگنده ؟؟؟ جنابعالی میدونید عربستان سومین ارتش هوایی خاور میانه هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
دوست عزیز اولا جنگ هوایی (جنگنده) هیچ جا برنده جنگ رو مشخص نمیکنه ثانیا ایران نیازی به جنگنده نداره چون با هزاران موشکش به راحتی میتونه عربستان رو با خاک مساوی کنه ثالثا پدافند هوایی ایران فوق العاده قوی جنگنده ای وارد خاک ایران بشه نمیتونه برگرده اینو خود جانشین فرمانده سپاه هم گفته رابعا ایران توی جنگ های نامتقارن حتی آمریکا رو هم میتونه به زانو در بیاره چه برسه به عربستان که تو یمن هم مونده
United States of America
کرامت بیاتی
۱۶:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آخه داداش من سومین ارتش خاور میانه هم که باشه هزاران جنگنده هم داشته باشه کو خلبانی که بتونه از دیوار دفاعی جنوب ایران عبور کنه مگه شما خبر ندارین که .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ایران در عرض کمتر از یک ساعت میتونه عربستان رو به عصر حجر برگردونه اینو خودشون هم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به شخصه یدم نمیاد چندتا از این بی دینا رو از جهان محو کنم
من که از الان آمادم حالا مرد میخوام بیاد جلو
ملت ایران وابستگی به دنیا ندارن در نتبجه ترسی ندارن
اون بدبختای ترسو خره کی باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ایران در عرض کمتر از یک ساعت میتونه عربستان رو به عصر حجر برگردونه اینو خودشون هم میدونن
Germany
مگه میشه مگه داریم
۱۲:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
در جواب اون دوستی که فرموده میخواهد 10 نفره حمله کند باید عرض کنم که مگه میخواند با وهابی ها و اسرائیل همزمان بجنگد که میخواد 10 نفر بببره چه خبره آقا
راستی اون بندرقورباغه خیلی قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
کار خدا را چه دیدی ! یک وقتی می بینی خر شدند بهانه ای دست ایران دادند که حرمین شریفین را از دست آن کثافتها آزاد کنیم ! آمریکا و غرب هم تا زمانی نوکر بند کیف صعودیها هستند که صعودیها ضربه فنی نشوند به محض اینکه ضربه فنی شدند و ضربه مغزی شدند آنگاه از تک تک اعضای بدن آنها برای پیوند اعضا استفاده میکنند و از کسانی که آنها را ضربه مغزی کنند تشکر میکنند
-
ااااا
۱۱:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ضرب المثله نمیشه کاریش کرد هرچند شترم بلانسبتی میخواد براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اي بد بخت روسياه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۱:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ما دوست نداریم در جهان جنگی رخ بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
دوستان یکم با ادب صحبت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
شهر که خلوت بشه غورباقه هفت تیر کش میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
چرا ایران یه رزمایش نمیکنه دهن اینا رو گل بگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
با سلام این عربستان نتوانست از عهده ارتش و مردم یمن بر آید چطور از ارتش و نیرو های مسلح برآید زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۱:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بيچاره زياد با شتر نشسته!!!!
شتر در خواب بيند پنبه دانه........
-
ااااا
۱۱:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
شتر در خواب بیند...
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خداو کیل خیلی زور داره عربستان تهدید نظامی بکند اخه در قد وقواره اونا نیست این حرفها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
برو بچه با دم شير بازى نكن شما را در حدى نمى بينم ايران را تحديد كنيد شما بريد هنوز تو اغوش امريكاو اسرائيل بازى كنيد بزرگتر از دهنتون حرف نزنيد
-
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
از خوک کثیف انتظاری نیست
Seychelles
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
تو کی هستی که بخوای برا ایران خط و نشون بکشی،، دهنتو ببند از بوی گندش خفه شدیم..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آخه تو چه عددی هستی که ازاین حرفا میزنی آمریکاشم هیچ غلطی نمیکنه چه برسه به شما شکم پرست ها و هوس رانا..حالا اگه جرات دارید بسم الله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام تیتر جالبی زدید . این هم خوبه که بگیم ، شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کش میشه - بندر قورباغه
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۰:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
تو فعلا از زباله دونی ال سعود بیا بیرون بعدا هزيون بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بیچاره ها دقیقأ گوش میدن ببینن اسرائیلیا چه شکری میخورن فوری دور دهن اونها رو لیس میزنن
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۰:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خیلی دوست دارم با اینا روبه رو شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
شیطونه میگه همین فردا با 10 نفر به اونجا حمله کنیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
حاجی منجنیق هم ببر ، دژکوب یادت نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
نفهم بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ای مگس، عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اینها از عوارض آلزایمر است که واقعیات را درک نمیکنند و سرنوشت صدام را فراموش کرده اند. غلط زیادی کرده جدی نگیرید دکترش را عوض کنه خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
مرگ بربندرسلطان کثیف.
-
حزب الله
۰۹:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بندر بن سلطان شما اول خودتان را از باطلاق یمن نجات دهید بعد در مورد حمله نظامی به ایران صحبت کنید . بقاء عربستان به پول نفتش است و گرنه هیچ بقاء سیاسی و نظامی بعد از نفت نخواهد داشت . حمایت غربی ها از شما حمایت از پول شما و فروش تسهیلاتی است که شما هنوز قادر نیستید با خیلی از آنها کار کنید و لاغیر .
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۹:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
Iran (Islamic Republic of)
صلح طلب
۰۹:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به نظر این جانب، گرچه ما مطمئنیم که عربستان و تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس در مقابل ایران رقمی نیستند ولی احتمال اینکه از این حمقا خطایی سر بزند و خود را به دست ایران نابود کنند واقعا وجود دارد. که این احتمال چندان هم کم به نظر نمی رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
مخصوصا اگه اسرائیل بهش بمب اتم بده ...
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
حالا بنده خدا یه چیزی گفته زیاد. تو ذوقش نزنین.
بزارین این چند صباح باقی مونده از عمرش رو با این خیال واهی بگذرونه و خوش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا ارومیه
۰۹:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
این پیرخرفت چی پیش خودش فکرکرده مفت خور وهابی فکرکردی اینجا یمن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
مگه تو یمنش هم تونستن غلطی بکنن!
Iran (Islamic Republic of)
جوانان ایران
۰۹:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
این احمقا تو یمن موندن میخوان به ایران حمله کنن مردین حمله کنین تا همه تونو در مرزهای ایران دفن کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
تو خاک خودشون خوراک لاشخورها میشن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
:)
فقط میشه به حماقت این احمق ها خندید
:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ببین مردک کاری نکن برگردی به زمان اجدادت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ان شا ء ا... که هیچ وقت جنگ نشه
با امریکا
Germany
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اگر هم شد ما تا آخر ایستاده ایم..با فرزندان حضرت زهرا(س) هرکس در افتاد ور افتاد نمونه اش 8 سال جنگ!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ان شاا.. که هیچ وقت هیچ جا جنگ نشه، ولی اگه غلط زیادی بکنن چنان سیلی به گوش این احمق ها میزنیم که صداش تا ابدالدهر تو گوش کل زورگوها بپیچه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
امریکا خر کیه ما زمان صدام با45کشور میجنگیدیم اخرش دیدی به شکر خورد ن افتادن نترس ایران بیشه شیران دلیره امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به قول یه دیالوگی آدما سه دسته ان 1- اونایی که گرگن و ضعیفارو میدرن 2-اونایی که گوسفندن و فکر میکنن که گرگا هیچوقت سراغشون نمیان 3-اونایی که سگه گله ان و در برابر گرگ ها میجنگن.
پس دوست عزیز گوسفند نباش لطفا.ما از جنگ با آمریکا نمیترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ترس از جنگ نیست جونه من فدای اسلام اما یه موقع هایی که عینا و به صورت واقعی خودمو می ذارم جای مادرا و خانواده های جنگ و از چشم اونا به مرگ و آوارگی نزدیکانشون به ویژه بچه ها نگاه می کنم با وجود اینکه از خودم خانواده ای ندارم بند بند وجودم پر از درد مرگ و آوارگی خواهرزادها و برادرزاده های کوچیک و مظلوممه (السلام علیک یا ابا عبدالله)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام علیکم عرض ادب و احترام جناب بندربن سلطان خیلی شکر پنیر خوردی ......
Iran (Islamic Republic of)
ziaedin
۰۸:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
نه جانم اسب‌ها را نعل می‌کردند؛ خرهاهم پایش را بالا بردند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
like
دمت گرم
Spain
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بندر گوه سلطان ببند در فاضلابت را تا نیومدیم خودمون لجن بکشیم درش
آخرین اخبار