با توجه به تغیرات آب و هوایی در ساعات آینده؛

مسادعیان: کوهنوردان از ارتفاعات اطلاعات کافی داشته باشند

مسئول کمیته امداد و نجات پزشکی کوهستان فدراسیون کوهنوردی گفت: در ساعات آینده تغییرات جوی را خواهیم داشت، کوهنوردان از ارتفاعات اطلاعات کافی داشته باشند.

مسادعیان: کوهنوردان از ارتفاعات اطلاعات کافی داشته باشندحمید مساعدیان مسئول بخش کمیته امداد و نجات پزشکی کوهستان فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر اطلاعات هواشناسی که به دست آمده تغییرات جوی از ساعات آینده تا روز یکشنبه آینده در کشور رخ خواهد داد و کوهنوردانی که قصد انجام این ورزش را دارند حتی الامکان کار صعود نکنند و یا اطلاعات کافی از ارتفاعات را داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: افرادی که قصد کوهنوردی دارند در محل‌های پر مخاطره کنار رودخانه‌ها و یا ارتفاعاتی که ممکن است با صاعقه "رعد و برق" برخورد کنند، تردد نداشته باشند. هشدارها در جهت انجام کوهنوردی در سلامت و صعود لذت بخش می‌باشد.

مساعدیان در خصوص نجات کوهنوردان که در طوفان دماوند گرفتار شده بودند خاطر نشان کرد: یک تیم متشکل از 5 ایرانی و 5 ترکیه‌ای روز دوشنبه هفته جاری راهی دماوند شدند که در وسط صعود با طوفان همراه شدند و به طرف پایین رهسپار شدند که با کمک امداد و نجات منطقه بدون مشکل خاص برمی‌گردند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار