فردا برگزار می شود

همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت با حضور رئیس سازمان بهداشت جهانی و وزرا

فردا نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت با حضور رئیس سازمان بهداشت جهانی و مقامات عالی رتبه کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت توسط وزارت بهداشت و با حضور سازمان های مردم نهاد این حوزه ، خیرین سلامت، هنرمندان، فعالان نظام سلامت، روسای دانشگاههای علوم پزشکی، وزرای بهداشت،کشور، رفاه، امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران فردا برگزار خواهد شد.

در این همایش که وزرای کشور، بهداشت و رفاه در آن سخنرانی خواهند کرد، برای نخستین بار پس از 15 سال رئیس سازمان بهداشت جهانی نیز که به ایران سفر کرده است با موضوع جایگاه سمن ها در نظام سلامت  به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

گسترش فعالیت سازمان های مردم نهاد سلامت، فرهنگسازی و افزایش مشارکت ها در حوزه سلامت با هدف پیشگیری و ارتقا آگاهی ها و نیز توانمندسازی این تشکل ها از اهداف برگزاری این همایش ملی است.

بسترهای مناسب فرهنگی و ظرفیت های بالقوه تشکل ها، هنرمندان، خیریه های سلامت زمینه مناسبی را برای گسترس فعالیت های داوطلبانه در حوزه سلامت فراهم کرده است که با شناسایی ظرفیت ها و نیازسنجی می تواند نوید آینده ای روشن برای توسعه فعالیت ها در این بخش و نیز ارتقا سطح سلامت افراد جامعه در سراسر کشور باشد.

حضور فعالانه سمن های سلامت سراسر کشور به همراه خیریه های سلامت در این همایش با شناسایی توانمندی ها و واگذاری بخشی از امور به آنها می تواند دست اندکاران نظام سلامت را در پیشبرد امور یاری رساند.

این همایش به همت معاونت مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های سلامت با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت برگزار  می شود.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار