کارمندان فرودگاه‌های نیویورک اعتصاب می‌کنند

بیش از هزار کارمند دو فرودگاه اصلی نیویورک از چهارشنبه شب اعتصاب سراسری خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک؛ اتحادیه بین‌المللی خدمات کارگری آمریکای شمالی اعلام کرد بیش از هزار کارمند دو فرودگاه اصلی شهر نیویورک اعتصاب سراسری خود را در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایای اجتماعی از امشب آغاز می‌کنند.

اعتصاب سراسری در فرودگاه جان اف کندی از ساعت 10 شب چهارشنبه به وقت محلی و در فرودگاه لاگاردیا از ساعت 6 صبح روز پنجشنبه به وقت محلی آغاز می‌شود. نیروهای امنیتی فرودگاه، باربران و کارمندانی که برای خطوط هوایی دلتا ایر کار می‌کنند در این اعتصاب شرکت خواهند کرد.

 
اتحادیه بین‌المللی خدمات کارگری آمریکای شمالی در این باره اعلام کرد: شرکت‌های مسافرتی و فرودگاه‌های نیویورک در سال‌های اخیر با استقبال گسترده گردشگران مواجه شده‌اند و به سود سرشاری رسیدند. کارکنان بخش حمل و نقل هوایی نیز خواستار بهره‌مندی از این سود هستند و درخواست افزایش مزایای شغلی را مطرح کرده‌اند.

کارکنانی که امشب و فردا صبح اعتصاب سراسری خود را آغاز می‌کنند در حقیقت بخش بسیار کوچکی از مجموع کارکنان دو فرودگاه نیویورک را تشکیل می‌دهند زیرا فرودگاه بین المللی جان اف کندی 37 هزار و فرودگاه لاگاردیا 11 هزار کارمند دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار