زندانی اعتصاب‌کننده فلسطینی دوباره آزاد شد

"خضر عدنان" برای دومین بار در یک هفته از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه صهیونیستی وای نت نیوز؛ "خضر عدنان،" زندانی اعتصاب‌کننده فلسطینی، پس از تحمل 56 روز اعتصاب غذا یکشنبه از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد؛ اما با گذشت یک روز با ورود به بیت المقدس یک بار دیگر بازداشت شد.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد وی بدون در اختیار داشتن مجوز قانونی وارد بیت المقدس شد و نیروی پلیس اجازه داشت وی را بازداشت کند. سرانجام پس از بازپرسی‌های اولیه و گذراندن چند ساعت در بازداشت رژیم صهیونیستی، "خضر عدنان" در ساعات پایانی دوشنبه بار دیگر آزاد شد. وی به مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی تحویل داده شد؛ اما تضمینی وجود ندارد که این پایان سریال‌های بازداشت "عدنان" باشد. 

"خضر عدنان" به موجب طرح "بازداشت اداری" که در آن رژیم صهیونیستی بدون اتهام روشن و یا برگزاری جلسه دادگاه فلسطینی‌ها را به زندان می‌اندازد، از یک سال پیش اسیر صهیونیست‌ها بود. نظامیان صهیونیست ژوئیه 2014 (تیر 93) به خانه "عدنان" در شمال کرانه باختری رود اردن یورش بردند و وی را ربودند.

"عدنان" 37 ساله پدر 6 فرزند است و برای بار دهم بدون تفهیم اتهام بازداشت شده بود. وی مجموعا شش سال از عمر خود را در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار