شهرکرد؛

ضرورت حرکت جریان های سیاسی در جهت تقویت وحدت و همدلی در کشور

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی بر ضرورت حرکت جریان های سیاسی در جهت تقویت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با تاکید بر حرکت تمامی جریانهای سیاسی در جهت تقویت وحدت و همدلی در کشور گفت: ادبیات برخی جریان های سیاسی باعث دو قطبی شدن جامعه می شود و این گونه حرکت ها در تقابل با منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: وحدت و همدلی جریان های سیاسی و اثرگذار کشور تحت لوای مقام معظم رهبری، سرعت حرکت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت شتاب می بخشد و حرکتی که در تقابل با این رویکرد باشد به صلاح کشور نیست و باید از آن پرهیز شود.

حجت الاسلام علوی با تاکید بر عبرت پذیری از افزون بر سه دهه تحولات کشور، یادآور شد: رویکرد رسانه های خارجی به خصوص رسانه های بین المللی منطقه نسبت به ایران تغییر کرده و این تغییر رویکرد را در ادبیات آنان می توان به وضوح مشاهده کرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این تغییرات، نتیجه عقلانیت ایرانی در دستیابی به حقوق مسلم کشور در سایه هدایتهای داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر حاکم شدن فضای رقابت های عاقلانه به جای دعواهای سیاسی و جناحی در کشور گفت: هر حرکتی از سوی جریان های اصولگرا و اصلاح طلب که باعث تقویت نظام و افزایش جریان ها و شخصیت های زیر چتر نظام شود در مسیر خدمت به کشور است.

علوی تصریح کرد: در این راستا دولت تدبیر و امید با رویکرد خدمت و تلاش برای توسعه، اصل وحدت و همدلی را سرلوحه کار قرار داده و از ظرفیت های تمامی جریانهای سیاسی کشور برای تقویت این رویکرد استفاده می کند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: همدلی تمامی جریان های موثر باعث دلگرمی مردم به نظام شده و مشارکت آنان را در تصمیم سازی های مهم افزایش می دهد.

وی رویکرد و محور فعالیت دستگاه اطلاعاتی کشور را حرکت بر مبنای احکام، ارزش های اسلامی و قانون عنوان و اضافه کرد: اولویت وزارت اطلاعات بر برخورداری از امنیت همراه با نشاط در جامعه است.

علوی یادآور شد: در زمینه تأمین امنیت پایدار به عنوان یکی از پایه های مهم توسعه و پیشرفت کشور، رویکرد وزارت اطلاعات بر افزایش نقش مردم و مشارکت آنان در تامین امنیت است.

وی ادامه داد: مشارکت آحاد مردم در تامین امنیت بخش های مختلف مانند بازار، دانشگاه، بخش اقتصادی و ...، هزینه های امنیتی را کاهش می دهد و در این راستا وظیفه و رویکرد دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی باید در جهت ایجاد آرامش روانی باشد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: مجموعه امنیتی کشور هم اکنون با اقتدار و اشراف اطلاعاتی، تمامی تهدیدهای علیه نظام را رصد و آمادگی کامل برای برخورد با این تهدیدها را دارد.

در این نشست، مدیرکل جدید اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: وحدت ، همدلی ، اطلاعات ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.