مقتدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاكرات هسته‌ای موجب وحدت بيشتر در كشور شد

نماينده اصفهان با بيان اينكه جریان مذاكرات هسته‌ای موجب وحدت بيشتر در كشور شد، گفت: ایرادات محدود در برجام را باید در فضایي منطقی به دور از هیاهو و جنجال مطرح کنیم چراکه دشمن امروز خواهان ايجاد تفرقه میان ما است.

مذاكرات هسته‌ای موجب وحدت بيشتر در كشور شد"عباس مقتدایی" نماینده اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این که وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی در مدت اين چند ماه پیگیری‌‌ و فعاليت‌های بسیار زیادی داشته ایت گفت: نبايد این روزها با سخنان ناامید کننده، نوعی ابهام‌آفرینی کرد.

عضو هيئت رئيسه كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري تصريح كرد: همه باید کمک کنند تا اگر موفقیتی وجود دارد، برای افکار عمومی برجسته شود زیرا امروز نباید پنجه در پنجه کسانی که به عنوان نمایندگان ملت وارد مذاکره شده‌اند، بیندازیم و اين پنجه باید برای قدرت‌های استکباری باشد.

وي در ادامه افزود: بيان ایرادات و اشکالات نبايد به گونه‌ای باشد كه گویی همیشه شکست می‌خوریم و دشمنان ما پیروز می‌شوند، در واقع در این هماورد سیاسی و جریان جنگ دیپلماتیک موفقیت‌های قابل تقدیری داشته‌ایم.

نماينده اصفهان تاكيد كرد: اشکالات و ایرادات محدود موجود در برجام را باید در فضایی منطقی به دور از هیاهو و جنجال مطرح کنیم، چراکه دشمن امروز خواهان ايجاد تفرقه میان ما است.

مقتدايي با اشاره به اينكه بخش قابل توجهی از وحدت در كشور بر اساس باور به نظام استکباری آمريكا است، بيان داشت:‌ جریان مذاكرات هسته‌ای موجب وحدت در كشور شد، حال نباید آن را در روند بررسی برجام از دست بدهیم و جمع‌بندی هسته‌اي و دستاورهای آن باید به وحدت بیش از پیش در كشور منجر شود.

عضو هيئت‌رئيسه كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوری مجلس خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامي ايران به عنوان مدافع رویکردهای اسلامی در دنیای امروز مطرح است، لذا زاویه نگاه ما به  تیم هسته‌ای بايد همانند دید مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار