باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد

به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها

در لحظات داغ ماراتن هسته‌ای سخنان جناح تندرو در کنگره امریکا و ادعاهای ایشان در مورد گزینه نظامی بر علیه ملت ایران قابل تامل است.گویی جمهوری‌خواهان وظیفه افزایش فشار روانی را برای گرفتن امتیاز بیشتر از سوی دموکرات ها برعهده گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لحظات حساس مذاکرات هسته‌ای فرا رسیده اما گویی در این میان مقامات آمریکایی جنگ به اصطلاح زرگری جدیدی را با یکدیگر شروع کرده‌اند. ظرف چند روز گذشته دعواهای سوری میان دولت دموکرات با کنگره جمهوری‌خواه فضای رسانه‌ها و به ویژه شبکه‌های مجازی و اجتماعی را حسابی پر کرده است.

ماجرای به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها / حمله با بمب سنگرشکن به فوردو؛ توهم یا واقعیت؟

 در شرایطی که دولت آمریکا هر لحظه ادعای زیاده‌خواهانه جدیدی را مطرح می‌کند، اعضای جمهوری‌خواه کنگره آمریکا و به ویژه شخص "باب کروکر" رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا ظاهراً علاقه شدیدی به بر هم زدن بازی دارد. گویی فضای قرن 18 و 19 میلادی هنوز در ذهن باقی مانده‌های نسل هفت‌تیر کش‌های تگزاسی باقی مانده است.

در اینجا صحبت‌های این مقام جمهوری‌خواه پیرامون حمله به تأسیسات هسته‌ای فوردو با بمب سنگرشکن تأیید کننده این مطلب است.

پوراعظم /// به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها / حمله با بمب سنگرشکن به فوردو؛ توهم یا واقعیت؟!

ظاهراً آقای کروکر فراموش کرده که ارتش آمریکا هنوز نتوانسته خود را از تبعات باتلاق عراق و افغانستان نجات دهد و دیگر توانی برای باز کردن یک جبهه جدید آن هم در قد و قواره‌های ایران برایش باقی نمانده.

علیرغم آن که  سخنان سناتورهای آمریکایی برای مردم ایران حکم جرق جرق کردن پول‌های خرد ته جیب را دارد، اما با این حال جهت یادآوری برخی مسائل پیرامون توان دفاعی ملت ایران به سراغ چند تن از کارشناسان و مسئولین سیاسی و نظامی کشور رفتیم.

*** سخنان سناتورهای آمریکایی، حرف‌هایی از سر نخوت است

پوراعظم /// به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها / حمله با بمب سنگرشکن به فوردو؛ توهم یا واقعیت؟!

"ناصر دهقانی" کارشناس مسائل سیاسی درباره صحبت‌های سناتورهای آمریکایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حرف‌های سناتورهای آمریکایی خیلی ارزشی ندارد و اساساً گفته‌های آنان از سر یک نخوت زودگذر است که به سرعت از سر آنان خواهد رفت.

*** توانمندی ممتاز نظامی ایران پاسخ کوبنده به هر متجاوزی خواهد داد

پوراعظم /// به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها / حمله با بمب سنگرشکن به فوردو؛ توهم یا واقعیت؟!

 توان نظامی ایران و نیز میزان تفوذ معنوی کشورمان میان ملت‌های منطقه امری است که مورد اعتراف بسیاری از کارشناسان غربی قرار گرفته است. "سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا  در این باره به خبرنگار دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اساساً ملت ایران با بهره‌گیری از بصیرت ملی و رهبری آگاه در جایگاهی قرار دارد که هیچ کسی توان مقابله با آن را نخواهد داشت. از طرف دیگر توانمندی‌های ممتاز جمهوری اسلامی ایران در کنار این مؤلفه‌ها می‌تواند پاسخ کوبنده‌ای به هر تعدی‌کننده به مرزهای کشور را بدهد.

پوراعظم /// به مرگ گرفتن جمهوری‌خواهان و به تب راضی کردن دموکرات‌ها / حمله با بمب سنگرشکن به فوردو؛ توهم یا واقعیت؟!

ظاهراً کنگره نشینان آمریکا علاقه خاصی به اجداد خود دارند و می‌خواهند با این سخنان شاید کمی آن دوران را زنده کند، اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که اولاً به فرموده مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا دوره بزن درویی تمام شده و ملت ایران هر کسی را که به آن تجاوز کند تا زمان تنبیه کامل آن تعقیب خواهد کرد و ثانیاً در شرایط فعلی نه ایران حکم تگزاس را دارد و نه ایرانیان مثل بومیان مظلوم آمریکا هستند که دولتمردان آمریکا هر جنایتی را که بخواهند بتوانند نسبت به آنان مرتکب شوند و باید گفت با توجه به ایستادگی مثال زدنی ایران که نمونه آن را می‌توان در راهپیمایی‌هایی مثل روز جهانی قدس دید و با عنایت به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز نظامی کشورمان  می‌توان نتیجه گرفت: حمله با بمب سنگرشکن از سوی آمریکا برابر است با پاسخ دندان شکن از سوی ایران.


گزارش: میثم پوراعظم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار