دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور

دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه راه وشهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی در هر حوزه‌ای سبب تقویت و بروز و ظهور اندیشه‌های نو و سازوکارهای رفع چالش در آن حوزه‌ها خواهد بود.

این مهم زمانی تحقق خواهد یافت که همایش‌ها و سمینارها در سطح عالی و اثرگذار برگزار شود.

حوزه صنعت مراکز تجاری و برندها نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای گسترش و پیشرفت و رسیدن به استانداردهای جهانی نیازمند برگزاری همایش‌هایی قوی، بروز و کارآمد است. 

از همین رو در تاریخ 7 مهرسال جاری دومین "سمینار سالانه برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری" را به اشعار (مراکز خرید نمادهای شهری، مقاصد گردشگری) و با استعانت از پروردگار متعال و حمایت و همراهی بزرگان این صنعت برگزار کند.

 شاهرخ  کشاورز، دبیر کل این همایش هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر وتجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه وفرهنگسازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این رویداد، بیش از 400 کارفرما و مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 200 برند فعال در مراکز تجاری حضور خواهند داشت تا در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی راه‌های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری بپردازند.

دبیر کل این همایش هدف در ادامه افزود: در این رویداد در سه حوزه شامل:
1) برندها و فروشگاه‌های برتر فعال در مراکز تجاری کشور
2) معماران، مدیران، بهره‌برداران موفق و نویسندگانی که در مورد مراکز خرید و برندها کتاب منتشر کرده‌اند
3 ) مجتمع‌های تجاری موفق در حال ساخت، افتتاح و فعالیت
تقدیر خواهد شد تا رسمی نیکو باشد برای تجلیل از برترین‌های این صنعت و نوآوری و خلاقیت‌های نوین و پاسداشتی برای تلاش‌های فعالان این عرصه.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این رویداد به مباحثی نظیر برندینگ شهری و سازه‌ای، نقش طراحی ، معرفی و استفاده از خدمات پولی و مالی و تأمین اعتبار در ساخت مراکز خرید، استراتژی برندها جهت حضور در بازار، بررسی چشم انداز، چالش‌ها و فرصت‌های ساخت و بهره‌برداری از مراکز خرید ایران و جهان و راهکار های استفاده از زیرساخت‌های IT و تکنولوژیکی در ساخت و راه‌اندازی مراکز خرید پرداخته خواهد شد.

کشاورز در پایان افزود: امید است پس از این مراسم که برای دومین بار با حضور حداکثری صاحبان و مدیران مراکز خرید و برندها در کنار هم برگزار خواهد شد، بتوانیم قدمی مؤثر در فرهنگ‌سازی و اعتلای روند ساخت و بهره‌برداری مراکز تجاری و خرید برداشته و شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار