روشنایی:

قیمت بازیکنان 4 برابر شده است/ با رای استیناف فوتبال درگیر چالش بزرگی می شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان از افزایش کاذب قیمت بازیکنان و تغییر احتمالی حکم کمیته استیناف در پرونده دیدار پیکان و راه آهن به شدت گلایه کرد.

*تاپ 3*قیمت بازیکنان 4 برابر شده استبهمن روشنایی سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات شاهد ایجاد یک بازار کاذب هستیم بازیکنان بزرگ و به اصطلاح چهره با مبلغ هنگفت به تیم های صدر جدولی و سرخابی‌های پایتخت می‌روند.

شرایط به گونه‌ای است که بازیکنانی با قیمت حداکثر 200 میلیونی با چهار برابر این قیمت جذب می شوند این مبالغ هنگفت و سرسام آور سبب بی‌انگیزگی و کاهش تعصب بازیکنان می‌شود،‌ متاسفانه هیچ نظارتی هم به نقل و انتقالات و تلاش‌های پیشت پرده باشگاه‌های بزرگ وجود ندارد. 
 
وی افزود: البته خود بازیکنان هم در این موضوع مقصرند، به طور مثال باشگاه و کادر فنی استقلال  خوزستان تمایل زیادی برای تمدید قرارداد مهدی مومنی داشتند اما با پیشنهاد 800 میلیونی باشگاه نفت تهران حفظ وی غیرممکن شد چرا که سقف قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان از این مبالغ خیلی کم تر است.
 
وی در ادامه تصریح کرد:مسئولین سازمان لیگ متوجه شده‌اند برخی باشگاه‌ها با دادن وعده‌های میلیاردی بازیکنان را به پای میز مذاکره کشانده و با  آنها قرارداد می بندند، ولی در پایان فصل تنها 40 درصد از این رقم را به بازیکنان پرداخت می کنند، سیستم مالی هدفمند باشگاه استقلال خوزستان هر چند مبالغ به نسبت پایینی را در زمان بستن قرارداد تعهد می کند ولی در پایان فصل تمام این مبالغ تسویه می شود و بازیکنان در طول سال بدون هیچ دغدغه‌ای فارغ از مسائل مالی تنها به فوتبال فکر می‌کنند.
 
روشنایی در خصوص برگشتن احتمالی رای کمیته استیناف در ارتباط با پرونده دیدار پیکان، راه آهن به ضرر استقلال خوزستان تصریح کرد: این موضوع مسخره شده است علاوه بر پیکان، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان هم به بازی کردن موتومبا اعتراض زده‌اند.
 
اگر قصد تغییر نتیجه ای باشد این موضوع به تیم های پیکان و راه آهن مربوط است و در صورتی که حکم به ضرر سایر تیم ها باشد، در آستانه شروع لیگ چالش عجیبی فوتبال ایران را فرا می گیرد استقلال خوزستان شرافتمندانه در لیگ برتر ماندگار شده و مطمئن باشید این اتفاقات هیچ ربطی به تیم ما ندارد.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارتباط با اردوهای تدارکاتی این تیم خاطر نشان کرد: شرایط تمرینی خوبی را در اردوی فردیس کرج پشت سر گذاشتیم امروز به اهواز باز خواهیم گشت و پس از 2 روز استراحت و انجام یک جلسه تمرینی روز پنج شنبه به کردان کرج خواهیم رفت.
در صدد هستیم در این اردو با چند تیم لیگ برتری بازی کرده و خود را برای شروع فصل جدید آماده نماییم، اگرچه تمرینات خود را دیر شروع کردیم ولی تاکنون به آمادگی 70 درصد رسیده ایم.
 
وی در خصوص جذب بازیکنان جدید و جوان توسط باشگاه استقلال خوزستان گفت: بازیکنان با کیفیت و جوانی را جذب کرده ایم انگیزه این نفرات به ارتقای جایگاه استقلال خوزستان در فصل جدید کمک شایانی خواهد کرد نقاط ضعفی در فهرست نفرات تیم ما وجود دارد که با تشخیص عبداله ویسی با به خدمت گیری چند بازیکن با تجربه این خلاء ها را پر خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار