اصفهان؛

یکسان سازی کد پستی در اصفهان

رييس کدگذاری اداره کل پست استان اصفهان گفت: براساس قرارداد اداره پست با سازمان زيباسازی شهرداری اصفهان، پلاک کوبي شهر اصفهان انجام خواهد شد که تاکنون اطلاعات مناطق يک، 3، 5 و 12 جمع آوری شده و مرحله ساخت پلاک ها رو به اتمام است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، يوسف عباسي در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بيان اينکه تخصيص و به روز نگه داشتن کد پستي و بهنگام کردن کد پستي بر عهده اداره پست و نصب پلاک بر عهده شهرداری است، اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای بسیار، براساس نظام نامه کد پستي، بايد نقاط شهری هر 2 سال يکبار و نقاط روستايي هر 4 سال يک بار بهنگام سازی و اطلاعات مربوط به کدپستي بروز شود.

وی با اشاره به اينکه هدف اين است که اطلاعات صحيحي برای استانداردسازی و راستي آزمايي آدرس ها داشته باشيم، ادامه داد: از تير ماه 93 بهنگام سازی اطلاعات در کل استان انجام شد که در مرحله اول 8 شهرستان از جمله آران و بيدگل، چادگان، فريدن، فريدونشهر، سميرم و خميني شهر بهنگام سازی شد و در 6 ماهه دوم شهرستان های ديگر بهنگام سازی خواهد شد.

مسئول کدگذاری اداره کل پست استان اصفهان افزود: در سال 94، بهنگام سازی شهر اصفهان هم انجام شد و 400 هزار رکورد از يک ميليون و 400 هزار رکورد بهنگام شد و بقيه هم تا قبل از مهر ماه بهنگام مي شود.

وی با اشاره به سامانه نشاني يکپارچه ايرانيان، گفت: با توجه به اين که کدپستي ها به صورت فيزيکي است، اميدواريم که با همکاری استانداری و شهرداری کد ملي مکان توليد شود تا تمام سازمان ها از آنها استفاده کنند و فقط يک متولي برای آن وجود داشته باشد


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: یکسان ، کد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.