ساری ؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در آمل

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدمحمدی افزود: این نمایشگاه بزرگ کتاب با همکاری انتشارات" نوید حیات" در نزدیکی میدان 17 شهریور جنب فروشگاه 15 خرداد برپا گردید .که این نمایشگاه از سری برنامه های تعریف شده برنامه‌های جشن رمضان سالجاری از سوی این اداره بوده که با همکاری انتشارات مذکور به تعداد 1680 عنوان کتاب با موضوعات مختلف و مخصوصا" کتب قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، ادعیه قرآنی و... از ابتدای ماه مبارک رمضان و همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب تا اطلاع ثانوی برپا وبرای علاقمندان دایر می‌باشد .

نهمین همایش استانی کتابت وحی درآمل

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی آمل ازنهمین همایش استانی " کتابت وحی " با حضور خوشنویسان برتر مازندارن در آمل خبرداد.

محمدمحمدی ازسری برنامه های معرفی شده جشن رمضان این اداره ، نهمین همایش استانی " کتابت وحی " عنوان کردوگفت:در تاریخ 23 تیرماه مصادف با بیست و هفتم ماه رمضان المبارک و با حضور خوشنویسان برتر مازندارن در آمل برگزار می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود : نهمین همایش استانی کتابت وحی با حضور 110 خوشنویس ممتاز و فوق ممتاز از شهرهای مختلف استان برگزار می گردد .

محمدی خاطر نشان کرد : از برنامه های جانبی این همایش در آن شب رونمایی از دو جلد کلام ا... قرآن مجید کتابت شده توسط دو هنرمند خوشنویس ، برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی و گرافیگی با موضوع قرآنی ، تجلیل از یکی از هنرمندان پیش کسوت هنر خوشنویسی ، برگزاری برنامه یادمان و نکوداشت برای یکی از هنرمندان خوشنویس متوفی و در نهایت تجلیل از هنرمندان خوشنویس در همایش می باشد .

وی گفت:این همایش استانی به همت و مشارکت این اداره ، شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل و انجمن خوشنویسان شعبه آمل تدارک دیده شده است و از عموم علاقمندان جهت بازدید و حضور در این همایش از ساعت 10 شب الی یک بامداد در مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر(عج) این اداره دعوت به عمل می آید .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: بزرگ ، نمایشگاه ، آمل ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.