سمانه پاکدل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شب قدر برای خدا نامه می‌نویسم

ماه رمضان ماه دعا و نیاز است و شب‌های قدر فرصت خوبی برای راز و نیاز با خدا است.

سمانه پاکدل بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال‌های مناسبتی گفت: ماه رمضان و شب‌های قدر فرصت خاصی برای همه است، حتی افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند نیز سعی می‌کنند در این روزها روزه بگیرند.

وی افزود: هر سال در شب قدر برای خدا نامه می‌نویسم و سال بعد دوباره به نامه نگاه می‌کنم، چه راز و نیازی با خدا داشتم و به کدام آرزوهایم رسیدم.

پاکدل بیان کرد: حس و حال متفاوت ماه مبارک رمضان و انرژی مثبت در این ماه،‌ مرا یاد طواف خانه خدا می‌اندازد که دعای من بین همه دعاها اجابت خواهد شد.

بازیگر سریال دلنوازان تصریح کرد: در سال‌های اخیر دو اثر در بین سریال‌های ماه رمضان تفکیک شده است. طنز موقعیت که با استقبال مخاطبان همراه است و مینی سریال‌های 5 قسمتی که برای ایام شب قدر با حال و هوای معنوی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: همه ایرانی‌ها ایمان داریم، ولی یقین ما ضعیف است، به خاطر همین قصه‌هایی که برای شب قدر ساخته می‌شود که خدا معجزاتش را نشان می‌دهد مخاطب با دیدن آن علاوه بر ایمان به یقین می‌رسد.

وی افزود: اعتقاداتم برای ایفای نقش در سریال «دیگری» دخیل بود، برای حضور در سریال دلی قرارداد بستم و با شدت از همکاری با گروه لذت بردم و برای حضور دوباره در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان، ماه محرم استقبال می‌کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خودمان در خانه مراسم شب قدر داریم، مایلم در خلوت و تنهایی خودم با خدا باشم.

وی در خصوص کم‌کاری بازیگران خاطر‌نشان کرد: کاش در تلویزیون و سینما طوری سازماندهی شود که فرصت برای ایفای نقش برای همه بازیگر‌ها فراهم شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.