دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری باحضور رئیس این فدراسیون در محل این فدراسیون برگزار شد.

دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری برگزار شد و  طی آن، محمدرضا پوریا رئیس فدارسیون بدمینتون اظهار داشت: از آغاز سال تاکنون ملی پوشان این رشته در اردوی آمادگی منتخبین آسیا در کشور مالزی در دو نوبت 20 روزه حضور داشته و همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا در چین ، رقابت های بین المللی اندونزی، موریس ، سریلانکا، روسیه ، قزاقستان و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تایلند شرکت داشته اند.
 
وی گفت: در طی یک ماه آینده نیز تیم های بزرگسالان و جوانان بدمینتون کشورمان در قالب 2 تیم در مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه اعزام خواهد شد.
 
رئیس فدراسیون بدمینتون هدف از حضور ملی پوشان در رقابت های آسیایی و بین المللی را کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 برزیل برشمرد و خاطر نشان کرد که این فدراسیون تلاش خود را در جهت کسب سهمیه توسط ملی پوشان خواهد نمود.
 
پوریا در ادامه افزود: از مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون به منظور تلاش در جهت یافتن اسپانسر قدردانی نمود و خاطر نشان ساخت که برخورداری از اسپانسرهای بیشتر شرایط ما را برای پیشبرد اهداف تعیین شده بهتر خواهد نمود.
 
رئیس فدراسیون بدمینتون همچنین از تمامی اعضای هئیت رئیسه در خواست نمود در این مقطع زمانی تلاش نمایند که رایزنی مناسبی را برای جلب حمایت های مالی با اسپانسرهای قوی نموده و زمینه حضور آنان را فراهم نمایند.
 
سپس محمد فرجی عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته اقتصادی گزارشی کامل از تلاش های این کمیته و رایزنی با شرکت های مختلف جهت جلب حمایت های آنان به عنوان اسپانسر فدراسیون بدمینتون را داده و خاطر نشان ساخت که تمامی تلاش خود را در جهت کسب نظرات مثبت اسپانسرها فراهم نماید.
 
وی گفت: در این رابطه با چند شرکت رایزنی نموده و نظرات آنان را در صورت عقد قرارداد به اطلاع هیئت رئیسه خواهد رساند.
 
سپس فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون و عضو هیئت رئیسه، گزارشی از اعزام تیم های ملی در رقابت های آسیایی و بین المللی را ارائه نمود و خاطر نشان ساخت که قرار گرفتن بدمینتون ایران در سطح گروه 2 آسیا یک موفقیت بزرگ برای این رشته می باشد.
 
وی همچنین از توجه کنفدراسیون بدمینتون آسیا به ملی پوشان کشور و حضور سه تن به عنوان بدمینتون بازان منتخب آسیا در کمپ های آسیایی را یکی دیگر از شرایط مطلوب این رشته برشمرد.
 
مددی از توجه کمیته استعدادیابی کنفدراسیون بدمینتون آسیا به ثریا آقایی به عنوان یک پدیده که می تواند آینده درخشانی داشته باشد عنوان نمود.
 
سپس مرتضی مداحی نایب رئیس فدارسیون و عضو هیئت رئیسه، ابوالفضل مهاجر مشاور عالی و مسئول اجرائی و عضو هیئت رئیسه و سید بهادر زکی زاده دبیر فدراسیون و عضو هیئت رئیسه و دیگر اعضا نقطه نظرات  خود را جهت پیشرفت برنامه های تدوین شده عنوان نمودند.
 
در پایان این نشست دستور کار جلسه مبنی بر اعزام بدمینتون بازان ملی پوش کشورمان در رقابت های بین المللی جهت کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 برزیل ، برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان های مختلف و توجه ویژه جهت جلب نظر اسپانسرها به عنوان دستور کار این جلسه به تصویب رسید.
 
اعضای هیئت رئیسه متشکل از مرتضی مداحی ، فریبا مددی، ابوالفضل مهاجر ، بهادر زکی زاده، مسعود کمالوند ، اسماعیل مهدوی نیا، محمد فرجی، رسول اکبری و سید علی شهابی و جمیل نژادکیان و داریوش فروغی می باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.