برنامه 9 ماهه اول فدراسيون بدمينتون اعلام شد

سرمربی تيم ملی بدمينتون گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رئيس فدراسيون بدمينتون برگزار گردید طبق آن برنامه 9ماهه اول فدراسیون بدمینتون مشخص شد.

صادق کرباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها  گروه وزرشی باشگاه خبرنگاران؛ عنوان كرد: طی جلسه‌ای كه با حضور رئيس فدراسيون بدمینتون، مشاور عالی فدراسیون، دبیر فدراسیون و نائب رئيس فدراسيون برگزار گردید برنامه 9 ماهه فدراسيون بدمينتون در سال 94 مشخص شد و در اين راستا دو هدف مهم تعيين شد: برگزاری مسابقات دهه فجر در بهمن ماه سال جاری با هدف مسابقات انتخابی المپیک ریو و شرکت تيم ملی كشورمان پس از گذشت 5 سال در اواخر اسفندماه سال 94 در مسابقات مردان جهان كه به توماس كاپ مشهور می باشد.
 
وی افزود: در تاريخ 4 مردادماه جاری در شهرستان زنجان اولين رنكينگ سال 94 در بخش بزرگسالان مردان برگزار خواهد شد که در پايان اين دوره از مسابقات 4نفر در قسمت انفرادی و 2تيم در قسمت دو نفره انتخاب خواهند شد كه راه يافتگان از تاريخ 18 مرداد تا 28 مردادماه جاری به اردوی 10روزه كه در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.
 
كرباسی در پایان افزود: فرزين خانجانی و سروش اسکندری در تاريخ 15 تيرماه جاری برای افزايش رنكينگ خود به كشور قزاقستان خواهند رفت و پس از آن در تاريخ 20 تيرماه در مسابقات روسيه شرکت خواهند نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.