نتانیاهو مدعی شد: توافق هسته‌ای ایران از توافق با کره شمالی بدتر است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق هسته‌ای که احتمالا میان ایران و 1+5 امضا می‌شود حتی از توافق با کره شمالی نیز بدتر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی آی24؛ "بنیامین نتانیاهو،" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در جلسه هفتگی کابینه این رژیم بار دیگر به مذاکرات هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی در وین اشاره کرد و مدعی شد: امضای توافق هسته‌ای با ایران یک موفقیت و دستاورد بزرگ محسوب نمی‌شود؛ بلکه یک شکست واقعی است. در این مذاکرات هر روز شاهد افزایش امتیازاتی هستیم که به ایران داده می‌شود.

وی در ادامه ادعایش گفت: این یک توافق بد و حتی بدتر از توافق با کره شمالی است و به دستیابی ایران به بمب‌های اتمی زیادی منتهی خواهد شد.

"زیو الکین،" وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی و عضو کنست، نیز مدعی شد توافق هسته‌ای نه تنها برای این رژیم بلکه برای تمام دنیا خطرناک است. وی در این باره گفت: امیدواریم که گروه 1+5 سرعقل آمده و از عقب‌نشینی در مذاکرات دست بردارد.

با نزدیک شدن به 16 تیر و تاریخ نهایی رسیدن به توافق جامع هسته‌ای، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه ایران آغاز کرده‌اند و از هیچ تلاشی برای سنگ‌اندازی در روند مذاکرات و یا ترغیب مقامات غربی برای رها کردن  آن دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ورکانه
۱۷:۴۱ ۱۴ تير ۱۳۹۴
تا کور شوند آنها که نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند.
آخرین اخبار