امیرسرتیپ نامی در همایش حقوق بشر آمریکایی:

مردم آمریکا در دست گروهی ثروتمند اسیرند /امیدواریم شاهد جهان عاری از خشونت باشیم

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بیش از 62 درصد ثروت جهان در دستان 72 نفر است و مردم آمریکا در دست گروهی ثروتمند اسیرند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در همایش حقوق بشر آمریکایی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: بیش از 62 درصد ثروت جهان در دستان 72 نفر است و مردم آمریکا در دست گروهی ثروتمند اسیرند.

وی ادامه داد: بیش از 75 درصد فضای مجازی در اختیار صهیونیستها است و آنها تلاش می‌کنند تا انسانیت را به سبکی که تمایل دارند بکشانند. 


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: امروز همین گروه از طریق فضای مجازی تلاش می‌کنند تا راهبرد تفرقه را در بین مذاهب در جهان اسلام گسترش دهند و آنها به دنبال از بین بردن جهان اسلام هستند.

امیرسرتیپ نامی با اشاره به 50 سال جنگ و ترور آمریکایی‌ها در دنیا و در منطقه غرب آسیا و حمایت از تروریسم و تکفیری داعش عنوان داشت: داعش دست پروده صهیونیستها است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به سوء قصد جان مقام معظم رهبری و شکر پروردگار به واسطه سلامتی معظم‌له گفت: اگر حضور مقام معظم رهبری نبود ما درگیر سه جنگ منطقه‌ای شده‌ بودیم.

وی ادامه داد: تروریستهایی که مورد حمایت مدعیان حقوق بشر هستند انواع ترورها را انجام دادند و ملت ایران نشان داده است که در مقابل فتنه‌های آمریکایی هوشیار و بیدار است و امیدواریم شاهد جهان عاری از خشونت باشیم.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با تشریح واقعه حمله به ناو وینسنت خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها در منطقه جنایت را در دستور کار خود قرار دادند و اگر هدایت‌های رهبری را در دستور کار خود قرار دهیم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تفرقه ، اسلام ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.