همدان؛

بیمارستان قلب فرشچیان همدان به تپش می افتد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان قلب قرشچیان تا پایان تابستان امسال آماده بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛  موسوی بهار با اشاره به اینکه کلنگ احداث این بیمارستان در سال 88 زده شد اظهار داشت: پیش بینی می شود این طرح تا پایان تابستان امسال به پایان برسد، در غیر این صورت این بیمارستان تا پاییز 94 افتتاح می شود.

وی افزود: 47 میلیارد تومان برای عملیات عمرانی بیمارستان قلب فرشچیان و 15 میلیارد تومان هم برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است و حداقل 10 میلیارد تومان دیگر برای تجهیز بیمارستان لازم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در گام نخست این بیمارستان شامل 140 تختخواب از جمله 100 تخت معمولی، 10 تخت آی سی یو و 30 تخت سی سی یو است که این میزان ظرفیت در مرحله دوم به 220 تخت افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه مساحت زمین طرح بیمارستان فوق تخصصی قلب 27 هزارو650متر مربع وشامل 220تخت است ادامه داد:برای نخستین بار در استان در این بیمارستان  بخش سی تی آنژیو گرافی افتتاح خواهد شد که از دو دستگاه بسیار پیشرفته آنژیوگرافی استفاده خواهد شد 
بیمارستان فوق تخصصی قلب وعروق فرشچیان شامل چهار بخش آی سی یو،چهار اتاق عمل،چهار بخش سی سی یو،جراحی قلب بزرگسالان ،جراحی قلب کودکان،پزشکی هسته ای ،آنژیوگرافی ،آنژیوتراپی،گاما اسکن،بخش باز توانی قلب،بخش توانبخشی قلب واورژانسو در مانگاه است.

بیمارستان قلب فرشچیان همدان توسط مرحوم محمد علی فرشچیان وبه صورت طرح 40درصد توسط خیر و60درصد توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان،اجرا شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.