پیوستن کلیساهای آمریکا به کمپین انزوای رژیم صهیونیستی

کلیساهای آمریکا به عضویت در کمپین انزوای رژیم صهیونیستی رأی مثبت دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، مجمع عمومی «کلیسای مسیح» یکی از بزرگترین کلیساهای پروتستان در آمریکا سه‌شنبه با پیوستن به کمپین بین‌المللی « انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی» موافقت کرد.

اعضای شورای این کلیسا که در شهر «کلیولند» ایالت اوهایو واقع است با اکثریت آرا موافقت خود را با تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند. دو کلیسای دیگر نیز قرار است در مورد پیوستن به این کمپین رأی‌گیری کنند. 

یکی از سازمان‌دهندگان آمریکایی- یهودی این کمپین که در زمان رأی‌گیری حاضر بود اظهار داشت نتیجه این رأی گیری که نشان‌دهنده هم‌بستگی با مردم فلسطین در تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی است پیام مهمی برای سیاستمداران آمریکا دارد. وی از سران این کشور خواست این پیام را جدی گرفته و از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارند. 

 کمپین «انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی» جنبشی جهانی است که در سال 2005 (1384) و با الهام گرفتن از جنبش ضد آپارتاید آفریقای جنوبی بنیان گذارده شد. هدف این جنبش تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با اهرم‌های اقتصادی برای پایان اشغال سرزمین فلسطین است. این جنبش برای نیل به این هدف مؤسسات و تشکیلاتی مانند کلیساها و دانشگاهها را به تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی تشویق می‌کند. 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار