مهندس صدر نوری:اعلام فراخوان جشنواره خرم بعد از ماه مبارک رمضان

دبیر جشنواره نوای خرّم گفت: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم و جمعی از شاگردان برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ستاد جشنواره، جایزه استاد زنده یاد همایون خرّم امسال با نام نوای خرّم2 برگزار می‌شود.

صدر نوری دبیر جشنواره با بیان اینکه استقبال گسترده مردم و اهالی فرهنگ و موسیقی از جشنواره سال گذشته نوای خرّم باعث شد امسال نیز جشنواره نوای خرّم 2 برگزار گردد  افزود: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم وجمعی از شاگردان  برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان برگزاری جشنواره و نحوه شرکت در بخش مسابقه آن نیز گفت: بعد از ماه مبارک رمضان طی یک فراخوان سراسری جزئیات زمان، مکان و نحوه شرکت در جشنواره به اطلاع عموم و علاقه‌مندان خواهد رسید.

بنابراین گزارش نخستين دوره اهداي "جايزه موسيقي همايون خرّم" تحت عنوان جشنواره "نواي خرّم" با حضور خانواده استاد همايون خرّم، مجريان طرح و داوران در تالار وحدت و در سه شب متوالي در در روزهای 21 تا 23 دی ماه 1393 برگزار شد که در بخش رقابتی از 36 اثری که به این مرحله راه یافتند، هنرجویان 6 تا 20 سال به تکنوازی، گروه‌نوازی و همخوانی آثار استاد خرّم پرداختند که به تمامی آنها که بالغ بر 70 نفر بودند لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

حضور آوا صادقی پور چهار ساله و اجرای  قطعه "غوغای ستارگان" از جمله جذابیت‌های جشنواره بود. این جشنواره و اجراهای آن با استقبال بسیار خوب هنردوستان و حاضرین در تالار وحدت مواجه شد.

در مراسم اختتامیه مهندس صدرنوری، حسین مظفری، سامان احتشامی و بابک شهرکی به اجرای قطعاتی از آثار همایون خرّم پرداختند و سپس به برگزیدگان تندیس نوای خرّم و جوایز نقدی اهدا گردید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار