کرمانی ها مهمان امروز برنامه «دعوت»

کرمانی ها امروز به شبکه یک «دعوت» شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه امروز «دعوت» که با اجرای بازیگر خوب سینما و تلویزیون یعنی سیدجواد رضویان اجرا می شود. سه نفر از اهالی خون گرم کرمان حضور خواهند داشت تا درباره موضوع برنامه که تلاش است گفتگو کنند. اولین مهمان موسی محمدی از خیرین کرمانی است که با تلاش و کمک او مکانی برای نگهداری کودکان معلول در این شهرستان راه اندازی شده است. آقای محمدی از کارآفرینان حوزه زنبورداری و مرغداری کشور نیز هست. دکتر کرامت یوسفی دیگر مهمان برنامه امروز یک شنبه دعوت است. او جراح و متخصص پیوند اعضا و فک و صورت است. 

دکتر کرامتی که در دفاع مقدس حضور چشمگیر داشت پزشکی است که در مناطق عملیاتی و در زیر بارش آتش دشمن بیش از 600 عمل جراحی انجام داده است. مهمان سوم برنامه دعوت هم دکتر مسعود رفعت جو استاد دانشگاه و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است. در آستانه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی از او دعوت شده تا به استودیو برنامه دعوت حضور یابد.

دعوت به تهیه کنندگی مشترک ساسان انصاری و لیلا رضاسلطان کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17 از شبکه یک سیما پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۵۹ ۰۸ تير ۱۳۹۴
در صورت امکان لینک دانلود این قسمت را قرار میدهید
آخرین اخبار